Semi-Finalerna

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Användarvisningsbild
fullfartframaat

Inlägg av fullfartframaat »

Stocky skrev:
fullfartframaat skrev:Man håller på Djurgår´n! Vilket lag som vinner SM är oväsentligt. Om inte DIF tar SM-guldet så håller man på alla andra lag till dess AIK blivit utslaget.

Nu när ingendera är möjligt så skiter man fullständigt i om FBK, HV, LHC eller Modo vinner!

ALLTID DJURGÅR´N - BARA DJURGÅR´N
Så när Djurgården har åkt ur får man inte titta något mer på hockey?
Hoppas och håller är två olika saker.
Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

fullfartframaat skrev: Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Tycker det är kul att se lagen hur de spelar i slutspel, vissa har verkligen blivit ändrade sedan serien. Men visst, klart jag hoppas mer på vissa än andra.
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Boråsaren skrev:
fullfartframaat skrev: Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Tycker det är kul att se lagen hur de spelar i slutspel, vissa har verkligen blivit ändrade sedan serien. Men visst, klart jag hoppas mer på vissa än andra.
Jag tycker också att hockeysäsongen är över och ser fram emot nedsläpp igen i september.
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

fullfartframaat skrev:
Stocky skrev:
fullfartframaat skrev:Man håller på Djurgår´n! Vilket lag som vinner SM är oväsentligt. Om inte DIF tar SM-guldet så håller man på alla andra lag till dess AIK blivit utslaget.

Nu när ingendera är möjligt så skiter man fullständigt i om FBK, HV, LHC eller Modo vinner!

Självklart får man se på hockey även när DIF åkt ur, det är bara det att jag inte förstår vitsen med det.
Ska jag vara ärlig har jag inte sett någon matcher efter DIF-LHC. Men man hoppas ju ändå inte ett gris lag vinner...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Stocky skrev:
fullfartframaat skrev:
Stocky skrev:

Ska jag vara ärlig har jag inte sett någon matcher efter DIF-LHC. Men man hoppas ju ändå inte ett gris lag vinner...
jag ser det så här... Ingenting fram till midsommar då Stanley Cup avgörs och NHL Draften görs... ingenting till slutet av september då Elitserien drar igång igen.
pekka21
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av pekka21 »

Höll på att få slag, när jag hörde Petter Rönnqvist inför matchen sa att när Jörgen Jönsson är som bäst är han paritet med Forsberg och Sundin.

Hur f-n kan han säga något dylikt, han är ju inte ens i närheten av dem två och speciellt inte Sundin.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

fy fan vad gött om färjestad åker ut!!!....det skulle vara som en försenad julklapp!:]]
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Ja, man myser när det går illa för Färjestad. LHC är mitt lag i slutspelet. LHC spelar underhållande hockey. Modos Harald L har även jag otroligt svårt för. Igår var det tydligen domarnas fel att hans modo inte vann.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

mforce skrev:Ja, man myser när det går illa för Färjestad. LHC är mitt lag i slutspelet. LHC spelar underhållande hockey. Modos Harald L har även jag otroligt svårt för. Igår var det tydligen domarnas fel att hans modo inte vann.
Trots vad jag skrivit tidigare om mitt icke-engagemang för årets slutspel så är jag benägen att hålla med...

Visst myser man när omnipotenta FBK visar sig vara impotenta :D :D :D :D :D :D :D
Wedd

Inlägg av Wedd »

m0ng00se skrev:fy fan vad gött om färjestad åker ut!!!....det skulle vara som en försenad julklapp!:]]
word :)
Alltid Oavsett.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Och där försvann Färjestad.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

FAB5 är ute och Kåberg skämde ut sig, IGEN :D:D:D:D Fyfan vad jag mår bra. Skål på er grabbar !

Nu siktar vi in oss på först J20-guldet, sen nästa säsong.
Snart premiär på gräset med :)
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Kul att något annat lag än FBK vinner i år. Hoppas bonnjävlarna från Karlstad är på rejäl nedgång nu. Synd att det skulle vara de andra jävlarna från Östergötland som skulle flippa och slå ut Färjestad. Lär bli HV71 mot Linköping i final nu. Trots allt skit som HV gjort den här säsongen ser jag hellre att de vinner. Jag kommer aldrig kunna ens hoppas lite på LHC i någon match någonsin efter den avslutande omgången i år.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Det känns vädligt bra att FBK åkte ut, men om man tänker efter så var de faktiskt det enda topplaget som gjorde det de skulle och vann mot våra bottenkonkurenter, i slutet av serien.
Sjunger avgå Johnny...
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

OOoo:D...känns ju nästan som ett SM-guld det här!...hehe;)
Skriv svar