Debacle skrev:De må låta överdrivet, baserat på raseri och frustration, men om nu detta skulle hända kommer DIF Hockey inte finnas kvar inom ett par år.
Och varför skulle DIF Hockey inte finnas kvar då?
Du fattar inte vilken storm detta kommer innebära?
OK nu avslutar jag min stående inbetalning till "fair play" inte en kopek till ska utgå från min plånbok för att finansiera den onämnbare däremot kommer jag fortsatt stödja DIF Hockey genom att gå på matcherna och jag avstår också från buandet det blir helt enkelt en tyst protest om den onämnbare äntrar isen iklädd världens vackraste klubbmärke
Debacle skrev:De må låta överdrivet, baserat på raseri och frustration, men om nu detta skulle hända kommer DIF Hockey inte finnas kvar inom ett par år.
Och varför skulle DIF Hockey inte finnas kvar då?
Du fattar inte vilken storm detta kommer innebära?
Näe jag fattar inte, utveckla gärna
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Otroligt att ingen kommenterat detta på ett seriösare sätt från DIF LEDNINGEN. VIASAT-intervjun med KG gjorde ju faan att flera liter tändvätska besudlade forumet ännu mer o gnistorna når snart takhöjd? Kan ju inte vara okänt för toppen att MN är ett väldigt känsligt ämne och att störa hela organisationen nu i det läge vi befinner oss i känns väldigt, väldigt modigt. Undra vad man har som komplement för att stilla ångesten många känner...
Senast redigerad av Doyle den 2015-01-11 23:24:16, redigerad totalt 1 gånger.
MN kommer alltså låta DIF betala det dem är skyldiga honom efter domen (500 lax) men för det kommer han att spela istället för att bara ta pengarna och ha lön från HV.
DH-pengarna kommer alltså INTE gå till honom. Utan han ger mer eller mindre tillbaka 500 lax fast i form av spel. Hm.
Eh jo däremot kommer inte ledningen att göra det! Allt kan göras men man slutar inte att gå för att då spelar Nilson i så fall i DIF och DIF förlorar en massa pengar.
Varumärket DIF både mot sponsorer och betalande kunder är helhetsupplevelsen av att se Djurgårdens IF. Utan oss supportar och draget det ändå varit de senaste 6-7 år sen är grunden till att föreningen än idag fortfarande lever. Vi blöder, vi har blödit och kommer alltid att blöda ekonomiskt. Konsekvenserna av detta skulle först och främst bli ett kortsiktigt kaos på Hovet som skulle skada varumärket. Det skulle sedan definitivt leda till en massiv bojkott som sedermera skulle sabba "helhetsupplevelsen" och sponsorer och marginalpubliken skulle vara borta den med.
MN kommer alltså låta DIF betala det dem är skyldiga honom efter domen (500 lax) men för det kommer han att spela istället för att bara ta pengarna och ha lön från HV.
DH-pengarna kommer alltså INTE gå till honom. Utan han ger mer eller mindre tillbaka 500 lax fast i form av spel. Hm.
Spelar ingen roll. Han har spelat sin sista match i DIF-tröjan. Kommer han hit så blir det inga fler matcher för min del på ett bra tag framöver.
Doyle skrev:Otroligt att ingen kommenterat detta på ett seriösare sätt från DIF LEDNINGEN. VIASAT-intervjun med KG gjorde ju faan att flera liter tändvätska besudlade forumet ännu mer o gnistorna når snart takhöjd? Kan ju inte vara okänt för toppen att MN är ett väldigt känsligt ämne och att störa hela organisationen nu i det läge vi befinner oss i känns väldigt, väldigt modigt. Undra vad man har som komplement för att stilla ångesten många känner...
Dessutom så får vi ännu en gång ha i åtanke, som flera varit inne på redan, han är inte samma spelare som förr. Vad ska han tillföra? 5 poäng i HV är inget som skrämmer direkt.