Jan Houkko, är vad jag vet, rätt klen back, ingen som driver på och tacklar speciellt mycket.grandstoff skrev:Lance Ward är ju bara 98 kg pannben med 273 utv.min. på sitt samvete. Jag har svårt att se vad det skulle tillföra till Djurgården.
Finns andra förslag till en defensiv back eller en offensiv back.
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
-
-
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Rätta mig om jag har fel, men har inte den här forwarden varit aktuell (eller åtminstånde ryktats vara aktuell) för DIF för några år sen.
Han verkar producera hyfsat mkt mål och är enligt eliteprospects "rumours" på väg bort från Salzburg.
http://eliteprospects.com/player.php?player=8491
Han verkar producera hyfsat mkt mål och är enligt eliteprospects "rumours" på väg bort från Salzburg.
http://eliteprospects.com/player.php?player=8491
Blue Brigade Sthlm
Re: haha nej du
Dingman har två Stanley-Cup vinster, då borde man dominera lite mer om man spelar i Allsvenskan. dingman till DIF? Nej tack. Stor som ett hus och kommer inte klara tempot...Kung Kollar skrev:Järnkaminen90 skrev:Lance Ward skulle vara ett bra alternativ.
Dom som skulle vara bra att få in:
Lance Ward En tufft spelande back som inte bara kan tacklas utan även lira hockeyn.
Chris Dingman En stor och stark power forward som inger respekt i motståndarna.
Klasen En riktigt stor talang.
Hannula Kanske den minst troliga men skulle ändå tillförra oerhört mycket.
Anger En rutinerad spelare som också är en bra hockeylirare.
Gage Lite av ett önskemål så där har rutinen och skulle vara bra som stöd till Larsson och Ridden.
Dingman till Djurgården? hummmmmmm.....???
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bra källa!Madferit skrev:Klasen är helt klar för DIF. Kontraktet skrevs i fredags. Hur länge vet jag inte. Antar 1 (hoppas 2) år.
Allt enligt Klasens pappa.
Och självklart borde han ju rent logiskt följa med sin nuvarande tränare till DIF. Precis som Bengan gjorde med Challe från Väsby. Och det föll ju väl ut...
Blue Brigade Sthlm
Såna källor känns bättre än pajasbladet i alla fall.spiik skrev:Bra källa!Madferit skrev:Klasen är helt klar för DIF. Kontraktet skrevs i fredags. Hur länge vet jag inte. Antar 1 (hoppas 2) år.
Allt enligt Klasens pappa.
Och självklart borde han ju rent logiskt följa med sin nuvarande tränare till DIF. Precis som Bengan gjorde med Challe från Väsby. Och det föll ju väl ut...
Ja nu får vi hoppas att inte Micke gör en "challe" och lämnar för nåt bonngäng. Det har jag väldigt svårt att tro, men å andra sidan, det hade jag om challe med..
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Välkommen Anger
Inte någon spelare jag hoppats att vi skulle värva. Nu är det upp till Anger att tvätta bort stämpeln som strulpelle och producera på isen. Vad man kan se av åren i Schweiz har han gjort det ganska så bra.
Tror Anger kommer figurera i en tredjekedja nästa säsong. Hoppas inte Angers intåg innebär att Thörn får lämna. Vill ha kvar honom.
Med Axelsson klar och Klasen också på ingång börjar det bli fullt bland forwardsplatserna. Hoppas nu man gör sig av med Danielsson och skapar plats för en bättre spelare. Kanske Patrik Zachrisson som det ryktats om.
välkommen tillbaka till den finaste av klubbar, Anger.
Tror Anger kommer figurera i en tredjekedja nästa säsong. Hoppas inte Angers intåg innebär att Thörn får lämna. Vill ha kvar honom.
Med Axelsson klar och Klasen också på ingång börjar det bli fullt bland forwardsplatserna. Hoppas nu man gör sig av med Danielsson och skapar plats för en bättre spelare. Kanske Patrik Zachrisson som det ryktats om.
-
Re: Välkommen Anger
jensa öhling skrev:Inte någon spelare jag hoppats att vi skulle värva. Nu är det upp till Anger att tvätta bort stämpeln som strulpelle och producera på isen. Vad man kan se av åren i Schweiz har han gjort det ganska så bra.
Håller med, jag tror definitivt att Anger kan tillföra något.