Tålamod
-
Tålamod
Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.
Tränare bör också ha högst tremånaderskontrakt
Då tar djurgårn guld igen!
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Tålamod
Förlåt!?Confucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.
Blue Brigade Sthlm
- grandstoff
Det här inlägget går inte att ta på allvar...Confucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.

Haha dagens skämtConfucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Där dog trygghetenConfucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.
Det innebär ju också att spelare som visar framfötterna och öser in mål står utan kontrakt efter tre månader och då kan välja att gå till högstbjudande.oswä0216 skrev:Där dog trygghetenConfucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot oswä0216 och/eller lovande jättetalanger.
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem