Tålamod

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Confucius43

Tålamod

Inlägg av Confucius43 »

Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.

Tränare bör också ha högst tremånaderskontrakt

Då tar djurgårn guld igen!
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Tålamod

Inlägg av spiik »

Confucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.

Förlåt!?
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
grandstoff

Inlägg av grandstoff »

Confucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot stjärnspelare och/eller lovande jättetalanger.

Det här inlägget går inte att ta på allvar... :roll:
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Haha dagens skämt
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Där dog tryggheten
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

oswä0216 skrev:
Confucius43 skrev:Jag tycker det är för långa kontrakt inom DIF hockey som det är i dag. Jag tycker att spelare som inte visat framfötterna(skridskorna) på två månader och öst in mål, bör sparkas och bytas ut mot en annan spelare. Ett år är alldeles för lång tid för en spelare,med tanke på att matcherna gäller så mycket och man måste vara med från början. Till nästa säsong så tycker jag att 13-14 spelare bör bytas ut mot oswä0216 och/eller lovande jättetalanger.

Där dog tryggheten
Det innebär ju också att spelare som visar framfötterna och öser in mål står utan kontrakt efter tre månader och då kan välja att gå till högstbjudande.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hel galet
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Han/hon kanske menar att vi skriver dom på ett år, men har möjligheten att bryta efter 3 månader om dom inte har bevisat sig dugliga till lönen.... Det skulle kunna bli en smart lösning om båda parter är med på den!
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Förmodligen det sämsta förslaget som redovisats på forumet. Det skulle bli värre än vad det är i Malmö om vi skulle ha det sådär, då menar jag att spelare far ut och in och att det blir allmänt oroligt i klubben.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Pepp91 skrev:Han/hon kanske menar att vi skriver dom på ett år, men har möjligheten att bryta efter 3 månader om dom inte har bevisat sig dugliga till lönen.... Det skulle kunna bli en smart lösning om båda parter är med på den!
Det skulle spelarfacket aldrig gå med på!
Användarvisningsbild
Rocka

Inlägg av Rocka »

Är samtliga på den här sidan oförmögna att se ironi?
Djurgårn tills jag dör
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Rocka skrev:Är samtliga på den här sidan oförmögna att se ironi?
Tror snarare att han/hon inte vet vad han/hon snackar om.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Hur fan kan man vara full mitt på dagen? På en onsdag?
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

X3M skrev:Hur fan kan man vara full mitt på dagen? På en onsdag?
Haha... lill-lördag!
Användarvisningsbild
JoeG
Säsongskort: Ja

Inlägg av JoeG »

Confucious är sarkastisk,
Nu är frågan vare sig alla som tar honom på allvar är korkade eller om de är lika sarkastiska tillbaka...
Skriv svar