Fotbollströja på hockeymatcher

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Jag brukar ockå sjunga i sängen det är nog därför jag sover så dåligt. :lol:
Nä skämt och sidor så håller jag med bara man Sjunger så får man va klädd hur man vill det står ju inte någon dresscode på biljetten!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Hawaii

Re: Fotbollströja på hockeymatcher

Inlägg av Hawaii »

maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!! :evil:
Är man mer supporter bara för att man har flera halsdukar / matchtröjor? Låt folk klä sig som de vill, kommer aldrig sätta på mig en hockeymatchtröja då jag tycker passformen är ruskigt ful. Bär aldrig fotbollströja för den delen heller.

Lyssna inte på vad bönderna säger..
DJUUU..
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Hawaii skrev:
maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!! :evil:
Är man mer supporter bara för att man har flera halsdukar / matchtröjor? Låt folk klä sig som de vill, kommer aldrig sätta på mig en hockeymatchtröja då jag tycker passformen är ruskigt ful. Bär aldrig fotbollströja för den delen heller.

Lyssna inte på vad bönderna säger..

Håller med passformen är inte den bästa
Användarvisningsbild
mforce
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av mforce »

Fotbollströjorna är givetvis snyggare och folk får gärna ha dem på sig på hockeyn om de känner för det. Däremot bör alla köpa en hockeytröja för att DIF ska få in mer välbehövliga stålar.
Mikaelsson

hmm

Inlägg av Mikaelsson »

ä man difare så ä man ...
tjena .. de ä ja som ä mikaelsson bor uppe i norrland och är djugårdare långt inne i hjärtat ... stolt
Aliva
Kontakt:

Inlägg av Aliva »

Hamnar kanske aningens OT nu, men frågar anyway... Satt och kollade i souvernirshopen lite.. Ngn som vet vad det är för skillnad på matchtröjorna och replicorna? Stora skillnader?
Dags att börjar planera julklapparna ju... *s*
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

mforce skrev:Fotbollströjorna är givetvis snyggare
Det är högst diskutabelt. DIFs vackra blå-röd-gula, eller missfärgad fångtröja? Givetvis är det upp till var och en..

Kan dock hålla med om passformen.
Användarvisningsbild
lund3

Inlägg av lund3 »

Löjlig disskusion. Folk klär sig faktiskt som man vill. Tycker det är väldigt respektlöst att säga att folk måste bära matchtröja.
Användarvisningsbild
Kapten Haddock

Inlägg av Kapten Haddock »

Den som startade denna diskussion måste ju vara störd. Djurgårdare som Djurgårdare. Vad blir nästa steg i så fall, att man inte får komma och kolla på hockey utan skridskor på fötterna?
Användarvisningsbild
SjuFemman
Kontakt:

Inlägg av SjuFemman »

maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!!
Vad menar du med att det är respektlöst att ta på sig en DIF-tröja på en DIF-match.
Hur respektlöst tycker du inte då det är att inte ha på sig något som det står DIF på alls då?

Senast såg jag några som hade bandytröjor på sig. Respektlöst?

På hockey ska man gå, med fotbollströja på...

Edit: Tog bort maja´s smiley. Ogillar sådant otyg.
Användarvisningsbild
Zkar

DIF

Inlägg av Zkar »

Var glada att de har matchtröjor överhuvudtaget, och inte sitter som majoriteten av publiken, helt färglösa och utan att visa sin klubbtillhörighet.
DIF evigt trogen
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

Respektlöst??? Nja... Lite håller ja me faktiskt. En gammal hockeytröja skulle man ju förstå..
Skriv svar