Jag brukar ockå sjunga i sängen det är nog därför jag sover så dåligt.
Nä skämt och sidor så håller jag med bara man Sjunger så får man va klädd hur man vill det står ju inte någon dresscode på biljetten!
maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!! :evil:
Är man mer supporter bara för att man har flera halsdukar / matchtröjor? Låt folk klä sig som de vill, kommer aldrig sätta på mig en hockeymatchtröja då jag tycker passformen är ruskigt ful. Bär aldrig fotbollströja för den delen heller.
maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!! :evil:
Är man mer supporter bara för att man har flera halsdukar / matchtröjor? Låt folk klä sig som de vill, kommer aldrig sätta på mig en hockeymatchtröja då jag tycker passformen är ruskigt ful. Bär aldrig fotbollströja för den delen heller.
Fotbollströjorna är givetvis snyggare och folk får gärna ha dem på sig på hockeyn om de känner för det. Däremot bör alla köpa en hockeytröja för att DIF ska få in mer välbehövliga stålar.
Hamnar kanske aningens OT nu, men frågar anyway... Satt och kollade i souvernirshopen lite.. Ngn som vet vad det är för skillnad på matchtröjorna och replicorna? Stora skillnader?
Dags att börjar planera julklapparna ju... *s*
Den som startade denna diskussion måste ju vara störd. Djurgårdare som Djurgårdare. Vad blir nästa steg i så fall, att man inte får komma och kolla på hockey utan skridskor på fötterna?
maja skrev:
Jag tycker att det är grymt respektlöst och riktigt dåligt att dyka upp på en hockeymatch iförd en FOTBOLLSTRÖJA! Köp en HOCKEYTRÖJA i stället!!
Vad menar du med att det är respektlöst att ta på sig en DIF-tröja på en DIF-match.
Hur respektlöst tycker du inte då det är att inte ha på sig något som det står DIF på alls då?
Senast såg jag några som hade bandytröjor på sig. Respektlöst?
På hockey ska man gå, med fotbollströja på...
Edit: Tog bort maja´s smiley. Ogillar sådant otyg.