Jag är helt seriös, sätt Hank med en skridskostark spelare som Saviano så kanske vi kan få lite zone entries istället för dumpar. Ahlen är verkligen ingen bra spelare. Inse det.diftobbe89 skrev:Du börjar ju mer och mer föreställa ett troll.Sjöwall skrev:För att vi ska slippa kvala är det enda sättet att värva. Jag vill att femmorna ska se ut enligt följande efter några värvningar:
Sörensen - NY - Samuelsson
Lauritzen - NY - NY
Alvarez - Ljungh - Guter/Trukhno
Hank - Eriksson/Honken - Saviano
Resterande spelare hör inte hemma i SHL. VÄRVA!
Men om du mot all förmodan är seriös så kommer ditt lilla fantasilag inte att bli verklighet, sen att du även vill splittra en av få formationer som faktiskt gjort det bra och överraskat många säger ju endel om ditt hockey seende överlag.
Jocke har ingenting i topp-6 att göra. Han kan ta en defensiv roll i fjärde och ta många defensiva tekningar, dock tror jag inte Säcken coachar aktivt så det lär aldrig hända.
Låt Alvarez, Ljungh och Guter växa in i SHL i en tredjekedja. Dessa spelare har potential.
Sörensen behöver en riktig center bredvid sig. Då kan han göra 1p/match.
Ni måste börja inse att man inte kan spela i egen zon hela matcherna. Vår fenwick close% är helt bedrövlig (motståndarna tar mer än 65% av skotten på och utanför mål när matchen är jämn) det är inte OK.
Den ena spelaren som håller oss kvar är Tellqvist. Målvakten är alltid en motpol mot den form av statistik jag för och det kommer inte hålla över hela säsongen.