Spelare har inte fått sina löner!?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
espen21

Spelare har inte fått sina löner!?

Inlägg av espen21 »

Hörde ett rykte ända ner till lkpg om att det har vart så dålig ekonomi att en del spelare inte fått ut sina löner. Nån som hört nåt liknande?

Låter källan va anonym men jag kan lova att det är en kille med insyn i laget.
Martin83

Inlägg av Martin83 »

Det låter som taget ur luften..
taddis
Kontakt:

Re: Spelare har inte fått sina löner!?

Inlägg av taddis »

espen21 skrev: Låter källan va anonym men jag kan lova att det är en kille med insyn i laget.
Är det samma snubbe som "bodde granne" med Marcus Ragnarsson?
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Om det vore sant hade tidningarna redan avslöjat det då sådana uppgifter nästan ger en journalist på typ Sportbladet orgasm första gången han/hon hör dem.
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Gäsp :roll:
espen21

Inlägg av espen21 »

Diffe89 skrev:Om det vore sant hade tidningarna redan avslöjat det då sådana uppgifter nästan ger en journalist på typ Sportbladet orgasm första gången han/hon hör dem.
Hehe. Det är förvisso sant. Jag påstår själv inte att det ska va sant utan, skapade tråden för att se om nån hört liknande.

Källan kan inte va mykcet mer pålitlig. Det är en gammal spelare.
larzzone

Inlägg av larzzone »

espen21 skrev:
Diffe89 skrev:Om det vore sant hade tidningarna redan avslöjat det då sådana uppgifter nästan ger en journalist på typ Sportbladet orgasm första gången han/hon hör dem.
Hehe. Det är förvisso sant. Jag påstår själv inte att det ska va sant utan, skapade tråden för att se om nån hört liknande.

Källan kan inte va mykcet mer pålitlig. Det är en gammal spelare.
Jag känner en kille som känner en granne som har en kollega som har en säker källa som säger att det inte är sant... "säkar källor" utan namn har jag inte mkt för.
Näää, hade det varit så hade nog en del spelare packat bagen och dragit för länge sedan. Så jag tror nog det är ett rykte utan substans. Iaf låter det somd et i mina öron.
Wrangel

Inlägg av Wrangel »

Känns som ett rykte som saknar grund.

Däremot kan ju diskuteras om några spelare borde haft lön med tanke på deras prestation på isen. :wink:

Men det är en helt annan pilsner.
espen21

Inlägg av espen21 »

Wrangel skrev:Känns som ett rykte som saknar grund.

Däremot kan ju diskuteras om några spelare borde haft lön med tanke på deras prestation på isen. :wink:

Men det är en helt annan pilsner.
Hoppas du har rätt! Skönt att höra att det verkar vara ett rykte bara. Kan bara inte förstå att en före detta spelare skulle "hitta på" en sån grej, det var därför jag tog upp det.
TomyMörth

Det finns ju en regel inom svenskhockey!

Inlägg av TomyMörth »

Det finns ju en regel inom svenskhockey! Att om klubben inte betelar ut lön blir man en fri spelare precis som under konkurs! Jag tror detta är ren bullshit och tycker att det är ett försök att smutskasta DIF!

Den här spelaren du pratar om blev förmodligen petad av DIF!
espen21

Re: Det finns ju en regel inom svenskhockey!

Inlägg av espen21 »

TomyMörth skrev:Det finns ju en regel inom svenskhockey! Att om klubben inte betelar ut lön blir man en fri spelare precis som under konkurs! Jag tror detta är ren bullshit och tycker att det är ett försök att smutskasta DIF!

Det är helt riktigt (vad jag vet) han var för dyr sett till vad han prestera. Mer säger jag inte :roll:
espen21

Re: Det finns ju en regel inom svenskhockey!

Inlägg av espen21 »

TomyMörth skrev:Det finns ju en regel inom svenskhockey! Att om klubben inte betelar ut lön blir man en fri spelare precis som under konkurs! Jag tror detta är ren bullshit och tycker att det är ett försök att smutskasta DIF!

Yes, han fick inte vara kvar. Han var nog för dyr sett till vad han prestera. Förstår bara inte varför han skulle gå runt och säga nåt sånt. Han har ju enligt han själv i alla fall ett stort djurgård´s hjärta.
TomyMörth

hmhm

Inlägg av TomyMörth »

Det finns väl bara en spelare i Linköping som har spelat i DIF!
espen21

Inlägg av espen21 »

Han spelar inte nu.
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

espen21 skrev:Han spelar inte nu.
Skulle inte bli förvånad om det är är Czerkawski som gnällt.

Men sen ger jag inte mycket för detta rykte. Någon som påstår något utan substans kan sällan övertyga någon.
Skriv svar