Donationer

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Skulle du kunna tänka dig donera pengar för att hjälpa till att bidra till en bättre trupp 07/08?

Ja
75
89%
Nej
9
11%

Antal röster: 84

micke_1891

Inlägg av micke_1891 »

DIF_Soldier skrev:
Rash skrev:Inte för att jag några större summor att bidra med, men många bäckar små...

Går väl fint att sätta in på samma konto som man betalar medlemskapet på. Och det är väl det bästa sättet att stötta och dessutom få lite i utbyte, att bli medlem i DIFhockey 2007/2008.

Men visst skulle man kunna göra en grej ett donations-konto som nog skulle kunna generera i lite extra deg.
Precis. Alla som inte är medlem - bli det NU!
Kan låta lite snålt men det är ganska onödigt att bli medlem nu när man måste bli det igen om en månad. Men som sagt bli medlem i DIF-hockey 07-08 vi ska över en miljon. (inte personer om någon trodde det utan i intäkter av medlemskapet)
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
mankan

Inlägg av mankan »

Att ge bort stålar till dif är super bra.. Ssk har ju fansens lirare och
dom har ju fått in mer än 100 tusen kronor så varför skulle inte vi kunna göra nåt liknande..
Mankan
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Andy skrev:Vi måste göra något stort av detta!

Mail kjedjebrev, en donations hemsida, mailutskick till alla medlemmar i DIF-hockey och DIF-fotboll, brev till alla i JK etc.
Det är precis det HÄR jag menar!
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Ett post/bankgiro nummer måste väl dom kunna fixa, som går DIREKT ner till nyförvärv.

Orkar dom fixa det så blir det en slant från mig :wink:
Halford

Inlägg av Halford »

Har tänkt att bli livstidsmedlem.
hamous

Inlägg av hamous »

Jag tänker inte donera pengar, jag hjälper hellre klubben (fotboll & hockey) genom att gå på matcherna.
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

hamous skrev:Jag tänker inte donera pengar, jag hjälper hellre klubben (fotboll & hockey) genom att gå på matcherna.
Jo, men för oss som redan går på alla matcher!
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

hamous skrev:Jag tänker inte donera pengar, jag hjälper hellre klubben (fotboll & hockey) genom att gå på matcherna.

Varför tänker du inte donera pengar för? Det kan knappast vara av ekonomiska skäl då nåra hundra eller så inte är speciellt mycket.
Självklart stödjer man klubben genom att gå på matcherna också.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Djurgårn skrev:

Varför tänker du inte donera pengar för? Det kan knappast vara av ekonomiska skäl då nåra hundra eller så inte är speciellt mycket.
Självklart stödjer man klubben genom att gå på matcherna också.
Man kanske har dom pengarna öronmärkta för något annat t.ex. Rädda Barnen, Röda Korset eller något dyl. Där får faktiskt DIF stå tillbaka i sådana fall.

Man kan ju bli medlem och gå på matcherna det är ju att ekonomiskt stötta DIF Hockey.
Gripen

Inlägg av Gripen »

Jag gillar tanken, ett enkelt sätt att få in lite stålar. Speciellt då vi inte är den rikaste klubben direkt. Säga att vi kan få 10.000 pers att skänka 200 spänn då har vi 2 mille. Sen tror jag att vi kan dra in ännu mer om man samlar till ett specifikt inköp eller dylikt. Men som sagt det krävs en barometer så man kan se hur mycket vi får in.
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Andy »

Tänk om man kan få alla att lägga like mycket som de hade lagt på biljetter i kvart, semi och final...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Om 334 Djurgårdare blir livstidsmedlemmar får DIF Hockey in drygt 1.000.000 kronor på kontot!

Jag bidrar med ett livstidsmedlemskap!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Ja dom flesta här inne (som är från Stockholm) går ju redan på matcherna. Och för att ge något mer så är det ett bra och smidigt alternativ!
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Kanske ska ta och börja med att pröjsa notan från Linköpingskalaset. Det lär väl bli en del böter.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

mforce skrev:Kanske ska ta och börja med att pröjsa notan från Linköpingskalaset. Det lär väl bli en del böter.
Ja det är sant.
Men känns inget kul att behöva betala för vad dom svinen ställt till med :(
Skriv svar