Rash skrev:Inte för att jag några större summor att bidra med, men många bäckar små...
Går väl fint att sätta in på samma konto som man betalar medlemskapet på. Och det är väl det bästa sättet att stötta och dessutom få lite i utbyte, att bli medlem i DIFhockey 2007/2008.
Men visst skulle man kunna göra en grej ett donations-konto som nog skulle kunna generera i lite extra deg.
Precis. Alla som inte är medlem - bli det NU!
Kan låta lite snålt men det är ganska onödigt att bli medlem nu när man måste bli det igen om en månad. Men som sagt bli medlem i DIF-hockey 07-08 vi ska över en miljon. (inte personer om någon trodde det utan i intäkter av medlemskapet)
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Att ge bort stålar till dif är super bra.. Ssk har ju fansens lirare och
dom har ju fått in mer än 100 tusen kronor så varför skulle inte vi kunna göra nåt liknande..
hamous skrev:Jag tänker inte donera pengar, jag hjälper hellre klubben (fotboll & hockey) genom att gå på matcherna.
Varför tänker du inte donera pengar för? Det kan knappast vara av ekonomiska skäl då nåra hundra eller så inte är speciellt mycket.
Självklart stödjer man klubben genom att gå på matcherna också.
hamous skrev:Jag tänker inte donera pengar, jag hjälper hellre klubben (fotboll & hockey) genom att gå på matcherna.
Varför tänker du inte donera pengar för? Det kan knappast vara av ekonomiska skäl då nåra hundra eller så inte är speciellt mycket.
Självklart stödjer man klubben genom att gå på matcherna också.
Man kanske har dom pengarna öronmärkta för något annat t.ex. Rädda Barnen, Röda Korset eller något dyl. Där får faktiskt DIF stå tillbaka i sådana fall.
Man kan ju bli medlem och gå på matcherna det är ju att ekonomiskt stötta DIF Hockey.
Jag gillar tanken, ett enkelt sätt att få in lite stålar. Speciellt då vi inte är den rikaste klubben direkt. Säga att vi kan få 10.000 pers att skänka 200 spänn då har vi 2 mille. Sen tror jag att vi kan dra in ännu mer om man samlar till ett specifikt inköp eller dylikt. Men som sagt det krävs en barometer så man kan se hur mycket vi får in.