När ser man den information inför Leksandsmatchen? Innan helgen är slut?
Dom ställde in sin buss. Kanske kommer med en minibuss. Sen finns det väl några som bor här också.Salas skrev:Biljetter finns fortfarande i Växjöklacken. Kommer dom ens ha några på plats? Sälj biljetterna till väl behövande istället.
Trist som fan att dom ska kunna uppehålla 150 platser när intresset inte ens är i närheten av det. Djurgården borde ju kunna minska bortaklacken om intresset är svalt (vilket jag utgår ifrån, för vem fan hejar på Växjö?).android skrev:Dom ställde in sin buss. Kanske kommer med en minibuss. Sen finns det väl några som bor här också.
Håller egentligen med, som det känns just nuBOMBOM BOUCHARD skrev:Kul med Shl premiär.
Men Växjö?
Helt tom på känslor inför det laget.
Klyfta apelsinerna eller nå´t.
Haha. Undrade just var du tagit vägen. Välkommen tillbaka. Nu kör vi!!!-daniel- skrev:Har lovat sambon att varva ner hockeyn lite under off-season, men nu drar det igång igen och jag kan inte hålla mig borta längre. Känns absurt! Redan September och hockey. Galet.
Dessvärre missar jag DIFs återkomstmatch på lördag, finns väl egentligen inga vettiga bortförklaringar egentligen men det är så läget är. På onsdag nästa vecka är jag på plats dock för att få se lite pisk av dalmasar. Can't wait.
Verkar finnas en hel del platser nu. Så har ni inte bokat än så gör det!Salas skrev:
Är väl en mängd returbiljetter, hoppas det inte är alltför mångamb81 skrev:Verkar finnas en hel del platser nu. Så har ni inte bokat än så gör det!Salas skrev: