SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014
Vill du se såna här människor jubla på lördag?
https://www.youtube.com/watch?v=8xL4JREw0xQ
https://www.youtube.com/watch?v=8xL4JREw0xQ
Expert.
Re: SHL: Djurgårdens IF - Växjö Lakers 13/9 2014
Avgå alla.
Så, då var det avklarat i förväg.
P.S - Spöa plasten.
Så, då var det avklarat i förväg.
P.S - Spöa plasten.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
SHL mest topptippade lag i första omgången ska bli intressant. Tänker inte tippa men jag tror vi har goda möjligheter särskilt eftersom det är första matchen. Det kan gå hur som helst.
Avskaffa tre mot tre.
7000 sålda! Blir det slutsålt? Jajemen!
- Lee Harvey Oswald
Klent att det inte är slutsålt än,
Skulle nästan kunna tro att folk saknar Karlsboda, IK Tröja , Metallåtervinning HC och de andra storlagen
Kom igen nu, finns det fortfarande plåtar kvar på onsdag är det otroligt dåligt
Skulle nästan kunna tro att folk saknar Karlsboda, IK Tröja , Metallåtervinning HC och de andra storlagen
Kom igen nu, finns det fortfarande plåtar kvar på onsdag är det otroligt dåligt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vore väldigt bra för vårt gäng om vi kunde undvika en riktigt genomklappning och dundertorsk i denna match.
Hoppas vi fixar med oss en pinne från denna fight, men det är kanske att hoppas på för mycket.
Hoppas vi fixar med oss en pinne från denna fight, men det är kanske att hoppas på för mycket.
Fast å andra sidan finns det ju inga biljetter att köpa på AXS. 2 platser i kurvan, sen ett gäng platser på rad 3 bredvid Växjöklacken.Lee Harvey Oswald skrev:Klent att det inte är slutsålt än,
Djurgården borde starta försäljningen av biljetter med skymd sikt. Sen borde man även öppna upp bortalagets sittplats, samt minimera klacken fullständigt. Hela sex bönder har bokat bussresa till matchen, och den resan lär väl med största sannolikhet inte bli av. Stockholm är stort, men inte fan finns det någon tapper själ här som hejar på lejkers? Tycker i så fall synd om människan.
Enklast vore bara att utesluta dom från arenan. Kompensation för de 636.000 kronor som lejkers är skyldiga oss för fallskärmen.
Jag måste bara tillägga att jag verkligen hatar SHL och alla resterande 11 lag som spelar i pissligan. Uttrycket "vi mot dom" används flitigt, och i 99% av fallen utan befogenhet. Men den här säsongen finns det inte ett mer passande uttryck. Det är inte vi mot något enskilt lag, det är vi mot dom... dom som i SHL-kartellen. Alla dessa 11 parasiter med deras klubbledare i spetsen väcker avsky. Alla plastfäns likaså, med Skatteparadis IFs jultomtar i spetsen.
Dags att sluta skriva nu... Ju mer jag skriver, ju mer hatisk blir jag. Hoppas på en plågsam konkurs för alla dessa lantisar, både på sportslig och privat nivå.
- Jim Morrison
Det är en sorgens dag när Plastens Plast tippas som SM-guldsvinnare. Det onda har vunnit.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Okej om det var en bortamatch, men det är hemma. På Hovet ska vi vinna allt. Vi måste ha den mentaliteten annars är vi ju brända.Kall-El skrev:Vore väldigt bra för vårt gäng om vi kunde undvika en riktigt genomklappning och dundertorsk i denna match.
Tre poäng, inget annat.
Någon som vet hur det är med Sebastian Lauritzen är det hans gammla skada han slagit upp eller är det nått annat?
Ska inte gå på matchen. Vilka ursäkter är ok?
Tror att vi kan plocka poäng ändå. Blir kul att möta bästa laget direkt.
Tror att vi kan plocka poäng ändå. Blir kul att möta bästa laget direkt.
Född till sportchef.
Naturligtvis har man plåt till denna. Tradition att gå på premiärerna, en ren självklarhet. Även om hockeyn brukar vara av sisådär kvalité.
Ska bli spännande att se om vi får se någon/några på räcket den här säsongen, känns direkt avgörande för om vi ska vara världens bästa klack eller inte. Extra viktigt att ha nu i början och kanske framförallt i Globen mot Lyxfällan nästa onsdag.
Nästa fundering gäller såklart laget. Vilka spelare är tillbaka? Vilka saknas? Arnesson är redan klart borta. Vilka tar de sju backplatserna? På forwardssidan räknar jag bort Lauritzen eftersom han inte stod med i rapporten. Skulle förövrigt vara trevligt med en sådan(en intervju?) med enbart Sebastian.
Galet taggad!
Ska bli spännande att se om vi får se någon/några på räcket den här säsongen, känns direkt avgörande för om vi ska vara världens bästa klack eller inte. Extra viktigt att ha nu i början och kanske framförallt i Globen mot Lyxfällan nästa onsdag.
Nästa fundering gäller såklart laget. Vilka spelare är tillbaka? Vilka saknas? Arnesson är redan klart borta. Vilka tar de sju backplatserna? På forwardssidan räknar jag bort Lauritzen eftersom han inte stod med i rapporten. Skulle förövrigt vara trevligt med en sådan(en intervju?) med enbart Sebastian.
Galet taggad!
Bokade precis biljett på AXS (aktiv var slut), det var precis på håret att jag fick en. Tror det blir väldigt nära fullt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är så galet laddad inför vår återkomst i hockeyns finrum. Gillar premiärer överlag men den här gången är det såklart extra speciellt. Vi hjälpte laget upp förra säsongen - nu visar vi samma glöd i år! Ingen ska få komma till vår borg och spela Allan. Tänk er matcher mot Luleå, FBK och HV, ojojoj... Det här blir kul!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så jäkla surt att man inte kan gå
Resultatmässigt får det gå lite hur som helst, huvudsaken är ju att vi äntligen är fukking tillbaka i Elitserien! Ska en magisk stämning nu bara!

Resultatmässigt får det gå lite hur som helst, huvudsaken är ju att vi äntligen är fukking tillbaka i Elitserien! Ska en magisk stämning nu bara!