Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Re: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Åh vi ska vinna vår match idag!
Positiv grej med SHL: Inga lag i HA hade så här värdelösa ramsor. Roligt!
Positiv grej med SHL: Inga lag i HA hade så här värdelösa ramsor. Roligt!
Härligt!Honken skrev:Poängfördelningen denna säsong, säger inte så mycket med så få matcher spelade.
Lauritzen gör minst 2 mål idag.
Name G A TP
Vyacheslav Trukhno 2 2 4
Marcus Sorensen 1 3 4
Sebastian Lauritzen 1 3 4
Stephen Saviano 1 3 4
Joakim Eriksson 1 2 3
Mattias Guter 1 2 3
Nicklas Heinero 1 2 3
Alexander Deilert 0 3 3
Henrik Eriksson 2 0 2
Markus Ljungh 2 0 2
Mikael Holmqvist 2 0 2
Marcus Hogstrom 1 1 2
Mikael Samuelsson 1 1 2
Robin Alvarez 1 1 2
Erik Nystrom 0 1 1
Men som sagt Högström måste ha mera poäng. Också roligt att du kör på Stephen Saviano!
Skojar du? Viasat hockey är ju inkompetensens mecka. Så jäkla skönt att slippa höra Jihde yra.MarcusDaze skrev:Jag saknar viasats sändningar. Så mycket bättre...
Bra powerplay nu förövrigt...
Avgå Jocke.
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här är precis den standard det kommer att vara om vi inte är "huvudmatch". Tycker att viasats sändningar var bättre, bättre kommentatorer och mer känsla.Jim Morrison skrev:Det här är ju knappast standarden för csports dock...MarcusDaze skrev:Jag saknar viasats sändningar. Så mycket bättre...
C-more är också bra. Framförallt när det är full omgång och de kör studio.MarcusDaze skrev:Jag saknar viasats sändningar. Så mycket bättre...
Det bästa är ändå att man kommer kunna se alla matcher nu med bortakortet. Lite off-topic men ni andra som signat upp er på bortakortet. Har ni fått någon mer info?
- Jim Morrison
Skillnaden är väl att vi slipper typ s24 och HA-play. Får se varje match i grym kvalité.MarcusDaze skrev:Det här är precis den standard det kommer att vara om vi inte är "huvudmatch". Tycker att viasats sändningar var bättre, bättre kommentatorer och mer känsla.Jim Morrison skrev:Det här är ju knappast standarden för csports dock...MarcusDaze skrev:Jag saknar viasats sändningar. Så mycket bättre...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför är inte Heinerö med? Han står ju me på laguppst?
- Jim Morrison
Det jag gillar med Alexander Falk är att han krigar i varje jävla moment oavsett vad det är för typ av match. Och utvecklas således grymt fort. Tycker han sällan gör misstag. Mest nämnda spelaren under sommarenkäterna på vem som får sitt genombrott i år. Dom kanske har rätt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Första 7 min bra, sedan njaa
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Rätt seg match so far, vi började bäst men nu har Brynäs ätit sig in i matchen, tror det blir jämt idag, säger OT vinst med 3-2
Re: Sv: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Håller med i hela texten här.Jim Morrison skrev:Det jag gillar med Alexander Falk är att han krigar i varje jävla moment oavsett vad det är för typ av match. Och utvecklas således grymt fort. Tycker han sällan gör misstag. Mest nämnda spelaren under sommarenkäterna på vem som får sitt genombrott i år. Dom kanske har rätt.
Imponerad av honom so far.
Verkar ju def inte som vi blir ett stryklag i SHL i år... jag tycker vi spelar minst lika "bra" som alla vi mött under försäsongen. Harva på undre halvan lär vi göra men absolut inte hjälplöst sist som alla sk. experter i tidningar osv tror.
EDIT: Heeey, mål!
EDIT: Heeey, mål!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Jim Morrison
Micke! Hjälte! Alla belackare kliv undan.
- Lee Harvey Oswald
Tänkte just säga det, men det jag imponeras av hittills är att vi på nåt sätt skapar farliga chanser ifrån ingenting, precis som på målet.
Enkla "rakt-på-mål-lösningar"
Enkla "rakt-på-mål-lösningar"
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Re: Sv: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Haha satt precis o tänkte: Tänk reaktionerna om en brunkare som Ahlén gör hattrick i SHL, sen smäller det.Jim Morrison skrev:Micke! Hjälte! Alla belackare kliv undan.
Bara två kvar!