Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
- Jimmy Peterson
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Dags ikväll igen för match. Den sänds på CMore.
Re: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Bleh, CMore.. och verkar inte gå att köpa separat heller va? Då blir det fulstream.. fyfan vad trist! 
Tror faktiskt på torsk här, vi har spelat över min förväntan denna försäsong så nått bakslag måste till och det blir nog tyvärr idag pga så mkt matchande senaste tiden och trötta ben.
4-1 i baken!

Tror faktiskt på torsk här, vi har spelat över min förväntan denna försäsong så nått bakslag måste till och det blir nog tyvärr idag pga så mkt matchande senaste tiden och trötta ben.
4-1 i baken!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Re: Sv: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Csports sände HV-Linköping förra veckan så dem kanske sänder denna också. Dock har Csports inte det bästa ryktet.captcash skrev:Bleh, CMore.. och verkar inte gå att köpa separat heller va? Då blir det fulstream.. fyfan vad trist!
4-1 i baken!
Deilert är sjuk och Samuelsson vilar för en lättare skada. - Säcken inför matchen
Bra dag för domedagsprofeter.
Bra dag för domedagsprofeter.
Övertygad om att Samuelsson har valt bort att spela träningsmatcherna. Först var det ju tänkt att han inte ens skulle ansluta förrens serien började i princip. Han fixar nog med huset, är på inskolning eller liknande. Stjärnor kan ju göra lite som dom vill, men det går man inte ut med. Är han inte med mot Berlin så kan man börja oroa sig.
Sedan kan man tycka vad man vill om det.
Sedan kan man tycka vad man vill om det.
Född till sportchef.
Ifall Samuelsson valt själv att inte spela, alltså att han inte är skadad utan bara inte vill spela försäsongsmatcher - tycker jag det är rätt. Han ska spara kroppen till Elitserien och inte ta några onödiga risker!
Re: Sv: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Jag stängde ner Csports när vi föll ur Elitserien senast, så kör bara Viaplay nu.. Och jepp, Csports var fan mer strul och lego-bild än sport att titta på när man ville, inte nöjd med dem alls. :/ciirree skrev:Csports sände HV-Linköping förra veckan så dem kanske sänder denna också. Dock har Csports inte det bästa ryktet.captcash skrev:Bleh, CMore.. och verkar inte gå att köpa separat heller va? Då blir det fulstream.. fyfan vad trist!
4-1 i baken!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Samuelsson har visat att han är het redan nu, behövs ingen större matchträning för honom i nuläget
Hoppas det är som ovan säger. Att han valt att inte spela.
Men om det är en skada. Så hoppas jag verkligen att man inte mörkar för en allvarligare skada, eftersom detta var just de många var rädda för, en skadad Samme.
Men om det är en skada. Så hoppas jag verkligen att man inte mörkar för en allvarligare skada, eftersom detta var just de många var rädda för, en skadad Samme.
Det ska bli lite intressant att se hur laget står sig idag. Brynäs lär bli ett mittenlag i Elitserien. Dom spelade senast 22 augusti och kommer utvilade (lär väl dock ha tränat rätt hårt) medan vi har matchat rätt hårt senaste tiden.
Lite skönt att inte Bertilsson är med.
Det ska bli kul att se Oscar Eklund igen.
Lite skönt att inte Bertilsson är med.
Det ska bli kul att se Oscar Eklund igen.
Född till sportchef.
- Lee Harvey Oswald
TittaSport har i princip aldrig krånglat för mig.
Däremot Via Color, funkar varannan gång ungefär, i CL fungerade det ungefär 2 gånger av 8.
Däremot Via Color, funkar varannan gång ungefär, i CL fungerade det ungefär 2 gånger av 8.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Samma för mig, har aldrig haft problem med kvalitet på Csport och då har man varit med sen tiden då det hette Filmnet. Viasat däremot... Sämre skit har jag inte provat, eller det skulle vara aftonblaskans sändningar då.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Jag kan säga att dem som inte har problem med Csports, ni är unika.Eriksson skrev:Samma för mig, har aldrig haft problem med kvalitet på Csport och då har man varit med sen tiden då det hette Filmnet. Viasat däremot... Sämre skit har jag inte provat, eller det skulle vara aftonblaskans sändningar då.
Csports har fått oändligt med klagomål på inte bara kvaliteten utan även kundbemötande och supporten. Dem svarar knappt i telefonen heller, och väldigt knappt på mail.
Men tur för er som får det att funka. För mig är det tvärtom, då funkar Viaplay skitbra. När det väl inte funkar så är dem i alla fall trevliga och ger mycket tillbaka om kvaliteten på sändningen är deras fel.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Gäller Cmores Bortakort för kvällens match?