Läs förstasidan på difhockey =/
Jaaack skrev:Nu är det klart, Challe lämnar DIF.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kall-El skrev:Tyvärr tror jag att det stavas pengar o chansen att vara huvudcoach Tror att det varit klart sedan i julas !!Jaaack skrev:Nu är det klart, Challe lämnar DIF.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm det där har varit klart länge och jag kan inte nog understryka hur uruselt agerat detta är av Challe. Detta lär ha varit klart i veckor och det enda rakryggade hade varit att gå ut och meddela detta samt lämna in sin avskedsansökan. Bara att hoppas att Challes Timråfunderingar inte påverkat laget negativt eller att vi tappat några pinnar pga detta. Tyvärr går ju inte detta att kontrollera på något vis, men för min personliga del har en gammal hjälte förvandlats till något betydligt mindre smickrande.
Tycker det är en väldigt omodern syn på ledarstilen, om man vill ha en tränare som genom skrik och hot försöker få spelare att kämpa. Det är bara titta på dom tränare som finns idag. Melin, Kenta, Mårts osv.Antie skrev:Mans_91
Skriv för i helvete inte med stora bokstäver hela tiden. Någon måtta får det vara!
Angående Challe.
Tack challe och lycka till. Tyvärr tappar vi en talangfull andratränare och det ryktas ju om Johansson vilket är sisådär tycker jag. Bättre att satsa på någon bättre i mina ögon. Skulle ju helst vilja se en "stark" huvudcoach som hörs och syns lite mer och kan få in mer glöd i laget som inte säcken fick tycker jag och sen få in tex tornberg som nu är i västerås som andra coach.