Vi vill ha Challe kvar!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Jaaack

Inlägg av Jaaack »

Nu är det klart, Challe lämnar DIF. :( :( :( :( :( :(

Läs förstasidan på difhockey =/
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Tack för allt Challe, har varit trevligt att se dig i båset under den här tiden. Riktigt synd att det tog slut på det här sättet.
JJ
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Lycka till Challe! Tack för det du utfört hos oss! Du är alltid välkommen tillbaka trots att beslutet svider.
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

TACK FÖR ALLT CHALLE, DET HAR VART UNDERBART ATT HA DIG I BÅSET ! :) LYCKA TILL I FRAMTIDEN. JAG SKULLE GÄRNA SE DIG I DJURGÅRN I FRAMTIDEN. :!:
Användarvisningsbild
Doyle
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Kära Djurgårdsbröder, visst känns det tungt att Challe lämnar, men herregud, ett stort djurgårdshjärta lämnar, 100 finns kvar eller ? so what, låt grabben Challe få pröva vingarna nånannanstans, han blir inte en sämre Djurgårdare för det.

Sen vad gäller "Säcken" blir konfunderad då många här på forumet skriker och hävdar att man ska slänga ut karln, pinsamt vill jag säga, känner "Säcken" lite grann men kan med bestämdhet hävda att en mer seriös, lojal och härlig person finns inte. Han är underfundig och har en humor som är uppskattad av många även utanför Djurgårn hockey.

Tycker vi skall vara rädda om "Säcken" han har gjort en fantastisk insats och offrat sig sig själv tillsammans med Challe för Djurgårdens bästa, utan dessa båda herrar kanske Dif redan förra året harvat i allsvenskan eller kvalserien i år, GLÖM inte det...

Tycker laget och dess tränare och sportkommitté presterat vad man hade förväntat sig,

TACK skall Ni ha allihop inom Djugårn hockey.

Kom igen nu för nästa år skall fanimej Djurgårn vara där i slutspelet alltså som Mikael Johansson uttryckte det i Globen senast då vi hyllade honom :twisted:
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Jaaack skrev:Nu är det klart, Challe lämnar DIF. :( :( :( :( :( :(

Hmm det där har varit klart länge och jag kan inte nog understryka hur uruselt agerat detta är av Challe. Detta lär ha varit klart i veckor och det enda rakryggade hade varit att gå ut och meddela detta samt lämna in sin avskedsansökan. Bara att hoppas att Challes Timråfunderingar inte påverkat laget negativt eller att vi tappat några pinnar pga detta. Tyvärr går ju inte detta att kontrollera på något vis, men för min personliga del har en gammal hjälte förvandlats till något betydligt mindre smickrande.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Finns ju inget som säger att challe kan utvecklas ännu mer som tränare i timrå för att sen komma tillbaka och leda DIF
kelle

Inlägg av kelle »

Kall-El skrev:
Jaaack skrev:Nu är det klart, Challe lämnar DIF. :( :( :( :( :( :(

Tyvärr tror jag att det stavas pengar o chansen att vara huvudcoach Tror att det varit klart sedan i julas !!

Hmm det där har varit klart länge och jag kan inte nog understryka hur uruselt agerat detta är av Challe. Detta lär ha varit klart i veckor och det enda rakryggade hade varit att gå ut och meddela detta samt lämna in sin avskedsansökan. Bara att hoppas att Challes Timråfunderingar inte påverkat laget negativt eller att vi tappat några pinnar pga detta. Tyvärr går ju inte detta att kontrollera på något vis, men för min personliga del har en gammal hjälte förvandlats till något betydligt mindre smickrande.
Antie

Inlägg av Antie »

Mans_91

Skriv för i helvete inte med stora bokstäver hela tiden. Någon måtta får det vara!

Angående Challe.

Tack challe och lycka till. Tyvärr tappar vi en talangfull andratränare och det ryktas ju om Johansson vilket är sisådär tycker jag. Bättre att satsa på någon bättre i mina ögon. Skulle ju helst vilja se en "stark" huvudcoach som hörs och syns lite mer och kan få in mer glöd i laget som inte säcken fick tycker jag och sen få in tex tornberg som nu är i västerås som andra coach.
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Wikegård ? :D
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Mans91 skrev:Wikegård ? :D
Det var tal om en stark huvudcoach inte en medioker gaphals.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Mans91 skrev:Wikegård ? :D

Nej tack
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Challe stannar inte.. han meddelar när han har skrivit på för nästa ..

Så jävla tråkigt, och att få reda på det från pajasbladet för längesen känns inte bra!
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Användarvisningsbild
grandstoff

Inlägg av grandstoff »

Otroligt tråkigt, men ändå ganska logiskt att han rör på sig. Sen kan man diskutera hur han skött det hela (med tanke på vad han sagt till fansen), men i slutändan så har han min fulla förståelse. Jag är övertygad om att han kommer återvända till Djurgården inom en snar framtid.
Affse

Inlägg av Affse »

Antie skrev:Mans_91

Skriv för i helvete inte med stora bokstäver hela tiden. Någon måtta får det vara!

Angående Challe.

Tack challe och lycka till. Tyvärr tappar vi en talangfull andratränare och det ryktas ju om Johansson vilket är sisådär tycker jag. Bättre att satsa på någon bättre i mina ögon. Skulle ju helst vilja se en "stark" huvudcoach som hörs och syns lite mer och kan få in mer glöd i laget som inte säcken fick tycker jag och sen få in tex tornberg som nu är i västerås som andra coach.
Tycker det är en väldigt omodern syn på ledarstilen, om man vill ha en tränare som genom skrik och hot försöker få spelare att kämpa. Det är bara titta på dom tränare som finns idag. Melin, Kenta, Mårts osv.
Skriv svar