Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

Nej tack.. möta dom fejs to fejs fan!
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Gäst

Inlägg av Gäst »

golfarn skrev:JAG SKÄMMS ÖVER ATT BO I DETTA LANDET MED DENNA APSTAD!!!!!! SKÄMMS ÖVER ER ERA PINSAMMA 08OR!!!!

Flytta till Norge då
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Jag är så jävla lesdsen efter denna matchen. Helt jävla tom. När man sedan tänker tillbaka på säsongen och minns alla jävla skitmatcher och tappade poäng i slutminutrarna osv, så är ångesten ett fett faktum.

Jag kan inte se något ljus i mörkret alls nu. Förresten så är det dags att byta tränare, eftersom Säcken nu misslyckats med målsättningen 2 säsonger i rad. Årets upplaga av DIF hockey skulle spela slutspel, det spelarmaterialet har vi. Jag tror att det under hela säsongen fanns en övertro på laget bland ledarna och vi spelade på ett sätt som vi inte behärskade.

När jag läser lite här på forumet och ser glada gubbar, glada texter och massa sånt så blir jag så jävla förbannad. Vi är Djurgårdare, världens stoltaste supportrar som aldrig är nöjd med nåt annat än guld, lär er det.

Och för att avsluta det hela: FY FAAAN VAD TOMT!
Sjunger avgå Johnny...
TheCK

Inlägg av TheCK »

golfarn skrev:JAG SKÄMMS ÖVER ATT BO I DETTA LANDET MED DENNA APSTAD!!!!!! SKÄMMS ÖVER ER ERA PINSAMMA 08OR!!!!
hatar golf btw...
såja

Inlägg av såja »

blev det svårt att förstå? ledsen jag menade givetvis aktivitet. Fortfarande tyst..................................... :oops:
golfarn

Inlägg av golfarn »

DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och du en skam för svenska folket!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderator, var snäll och stäng av den här typen tack.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2007-03-02 22:22:20, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
DIForever

Inlägg av DIForever »

Jaså? Motivera gärna... för jag vill verkligen veta varför.
Lite finare, lite bättre

Bloggen
golfarn

Inlägg av golfarn »

ATT NI ENS KALLER ER SVENSKA FOLKET!!
Användarvisningsbild
shma

Inlägg av shma »

Norrman från gävle eh ?
Bild
Användarvisningsbild
Bjurling_39

Inlägg av Bjurling_39 »

vet du ens var sthlm ligger? Jo det ligger i sverige!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

golfarn skrev:ATT NI ENS KALLER ER SVENSKA FOLKET!!
Moderator, var snäll och stäng av den här typen tack.
Säg den glädje som varar
Berra

Inlägg av Berra »

Men lilla vän, jag tror att du lämnat verkligheten nu. Har du något som kan underbygga dina argument förutom att du tycks ha svimmat över en tangent.
Jan Carlsson

Inlägg av Jan Carlsson »

Jag är så jävla lesdsen efter denna matchen. Helt jävla tom. När man sedan tänker tillbaka på säsongen och minns alla jävla skitmatcher och tappade poäng i slutminutrarna osv, så är ångesten ett fett faktum.

Jag kan inte se något ljus i mörkret alls nu. Förresten så är det dags att byta tränare, eftersom Säcken nu misslyckats med målsättningen 2 säsonger i rad. Årets upplaga av DIF hockey skulle spela slutspel, det spelarmaterialet har vi. Jag tror att det under hela säsongen fanns en övertro på laget bland ledarna och vi spelade på ett sätt som vi inte behärskade.

När jag läser lite här på forumet och ser glada gubbar, glada texter och massa sånt så blir jag så jävla förbannad. Vi är Djurgårdare, världens stoltaste supportrar som aldrig är nöjd med nåt annat än guld, lär er det.

Och för att avsluta det hela: FY FAAAN VAD TOMT!
Ta det coolt.
Vi finns kvar i ES.
Snart är det en ny säsong. Detta är långt ifrån slutet på den fantastiska DIF-sagan!! Som för alla lag så kommer det svackor och det kommer toppar. Om några år är vi på topp igen! TRO MIG
Skriv svar