Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007
- Bjurling_39
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är så jävla lesdsen efter denna matchen. Helt jävla tom. När man sedan tänker tillbaka på säsongen och minns alla jävla skitmatcher och tappade poäng i slutminutrarna osv, så är ångesten ett fett faktum.
Jag kan inte se något ljus i mörkret alls nu. Förresten så är det dags att byta tränare, eftersom Säcken nu misslyckats med målsättningen 2 säsonger i rad. Årets upplaga av DIF hockey skulle spela slutspel, det spelarmaterialet har vi. Jag tror att det under hela säsongen fanns en övertro på laget bland ledarna och vi spelade på ett sätt som vi inte behärskade.
När jag läser lite här på forumet och ser glada gubbar, glada texter och massa sånt så blir jag så jävla förbannad. Vi är Djurgårdare, världens stoltaste supportrar som aldrig är nöjd med nåt annat än guld, lär er det.
Och för att avsluta det hela: FY FAAAN VAD TOMT!
Jag kan inte se något ljus i mörkret alls nu. Förresten så är det dags att byta tränare, eftersom Säcken nu misslyckats med målsättningen 2 säsonger i rad. Årets upplaga av DIF hockey skulle spela slutspel, det spelarmaterialet har vi. Jag tror att det under hela säsongen fanns en övertro på laget bland ledarna och vi spelade på ett sätt som vi inte behärskade.
När jag läser lite här på forumet och ser glada gubbar, glada texter och massa sånt så blir jag så jävla förbannad. Vi är Djurgårdare, världens stoltaste supportrar som aldrig är nöjd med nåt annat än guld, lär er det.
Sjunger avgå Johnny...
hatar golf btw...golfarn skrev:JAG SKÄMMS ÖVER ATT BO I DETTA LANDET MED DENNA APSTAD!!!!!! SKÄMMS ÖVER ER ERA PINSAMMA 08OR!!!!
JK Åland!!! http://www.jarnkaminerna.aland.fi
- Bjurling_39
- DIF_Soldier
Moderator, var snäll och stäng av den här typen tack.golfarn skrev:DJURGÅRDEN HOCKEY ÄR EN STOR SKAM FÖR SVENSK ELITHOCKEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2007-03-02 22:22:20, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
- Bjurling_39
- DIF_Soldier
-
Ta det coolt.Jag är så jävla lesdsen efter denna matchen. Helt jävla tom. När man sedan tänker tillbaka på säsongen och minns alla jävla skitmatcher och tappade poäng i slutminutrarna osv, så är ångesten ett fett faktum.
Vi finns kvar i ES.
Snart är det en ny säsong. Detta är långt ifrån slutet på den fantastiska DIF-sagan!! Som för alla lag så kommer det svackor och det kommer toppar. Om några år är vi på topp igen! TRO MIG