Stort tack till Djurgården Hockey

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Milton Dannberg

Stort tack till Djurgården Hockey

Inlägg av Milton Dannberg »

Jag vill skicka ett STORT TACK till kämparna i Djurgården Hockey, det finns en del som jag skulle vilja höja ur mängden, men överlag ser jag att ni har trots den tuffa tid i November 06, och framförallt med det spelarmaterial ni har rest Er ur askan och med minsta marginal missat slutspelet,

Så till Er spelare, tränare, materialare, massörer, med flera, så vill jag tacka er hjärtligt för denna säsong, tyvärr tror jag bestämt med facit i hand att vi behövt lite nya spelare till kulbben, mycket stor eloge för Linkan, Otto, Ölvestad, Lassia, Larsson, Johansson, Falken, Marusak, Eklund, Hörnqvist, Engqvist, Bäcker och många, många fler......, tyvärr så räckte det inte fram denna gång, tror ledningen och vi supportrar får ta på sig delen av detta problem, bättre uppslutning, FLERA SPELARKÖP hade ordnat en urusel höst....

Nu hoppas man på MORA i slutspelet.....
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

Tack DIF. Jag älskar er fortfarande, har alltid gjort och kommer alltid att göra.

Trots att jag hatar FBK är det med handen på hjärtat inte mer än rättvist att de vinner i år.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
shma

Inlägg av shma »

Jag hoppas på mora nästan. Bara inte modo eller HV...
Bild
Gäst

Inlägg av Gäst »

Modo och Hv71 hoppas jag att dom åker ut först
Användarvisningsbild
mårten

Inlägg av mårten »

Tack för en hög intressant och lite för spännande säsong.

Ser ljusare ut än förra säsongen , detta är ett lag som går och bygga vidare på inför nästa säsong.

En sista önskan är väl att Hörnqvist stannar och att Challe lugnar ner sig lite och är kvar i DIF.

Synes nästa säsong...
floor

Inlägg av floor »

Thanx for this season my beloved Djurgården still loving U
see u next season.

With love from denmark
nutarvidom
Säsongskort: Ja

Inlägg av nutarvidom »

Jag längtar redan tills jag får kvittera ut nästa års säsongskort. Nästa år blir det slutspel. Truppen är intressant och det går att bygga vidare på. Icke att förglömma den fina juniuorverksamheten. Tålamod - belöningen kommer.

Vill ändå säga att laget gjort det fruktansvärt bra som rest sig efter november och tagit poäng efter poäng.

Nästa år, då jävlar!!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

det finns inget som jag älskar så mkt som djurgården hockey, jag lovar, jag grät när lhc gjorde 3-2.... tack för den här säsongen dif och jk, den har vart underbar, nästa år blir det köpa säsongskort eller tredjedelskort, jag läntar redan till september ! alla djurgårds bröder, jag hoppas vi fortsätter snacka här på forumet, vi ses tack igen =)
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Tack och bock DIF! En härlig slutspurt och mycket känslor. Tråkigt att det slutar i moll men så här är idrotten ibland. Nu blir det långa månader till nästa hockeysäsong. Fotbollen är tyvärr inget mot att se DIF i Globen eller på Hovet med gricker på fötterna.
Användarvisningsbild
tdk

Inlägg av tdk »

Tack så jätte mycket för denna säsongen Djurgården.. Ni bjöd på en riktigt fin underhållning nu i slutet .. synd att det inte räckte hela vägen. Men det var iaf inte långt borta. Synd att vi inte kunde vunnit mot malmö borta första gången eller vinna mot hv hemma då hade det varit slutspel nu .. Men vi kommer tillbaka nästa år starkare än någonsin!!..
the_antichrist

Inlägg av the_antichrist »

Tack för denna säsong.
Synd att det inte blev slutspel men det blir det nästa säsong.
Kommer alltid att ha säsongskort oavsett hur det än går!
Toivanen

Dif i våra hjärtan

Inlägg av Toivanen »

Tycker att challe har krämat ur de mesta ur grabbarna på plan.Jag hoppas nu på bättre plassering nästa år och vill tacka killarna/tränarna för en spännande säsong.. :!:
Användarvisningsbild
Doyle

Inlägg av Doyle »

Vill TACKA hela laget och tränarduon som faktiskt gjort en bragd med det spelarmaterial som varit väldigt ojämnt under resans gång.

Om man ser det krasst kunde vi varit i kvalserien och hela Djurgårns existens kunde varit hotad. Men laget tog sig saman den sista månaden och visade hela Sverige vad Djurgårn står för, HJÄRTA, KÄMPARANDA och STOLTHET.

Tack för den här säsongen, NI är bäst och jag håller alla tummarna att vi nu knyter nävarna och visar att vi nästa säsong tar klivet upp där vi hör hemma, i SLUSPELET. TACK DIF :D
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Tack, älskade Djurgårdens IF, för att vi får se Elithockey i huvudstaden även nästa år.
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

det var med gråten i halsen jag vandrade ut ur Choklad Boden igår, Jag älskar verkligen Djurgår`n! Ser fram emot nästa säsong med nya spelar övergångar.
Skriv svar