Stort tack till Djurgården Hockey
-
Stort tack till Djurgården Hockey
Jag vill skicka ett STORT TACK till kämparna i Djurgården Hockey, det finns en del som jag skulle vilja höja ur mängden, men överlag ser jag att ni har trots den tuffa tid i November 06, och framförallt med det spelarmaterial ni har rest Er ur askan och med minsta marginal missat slutspelet,
Så till Er spelare, tränare, materialare, massörer, med flera, så vill jag tacka er hjärtligt för denna säsong, tyvärr tror jag bestämt med facit i hand att vi behövt lite nya spelare till kulbben, mycket stor eloge för Linkan, Otto, Ölvestad, Lassia, Larsson, Johansson, Falken, Marusak, Eklund, Hörnqvist, Engqvist, Bäcker och många, många fler......, tyvärr så räckte det inte fram denna gång, tror ledningen och vi supportrar får ta på sig delen av detta problem, bättre uppslutning, FLERA SPELARKÖP hade ordnat en urusel höst....
Nu hoppas man på MORA i slutspelet.....
Så till Er spelare, tränare, materialare, massörer, med flera, så vill jag tacka er hjärtligt för denna säsong, tyvärr tror jag bestämt med facit i hand att vi behövt lite nya spelare till kulbben, mycket stor eloge för Linkan, Otto, Ölvestad, Lassia, Larsson, Johansson, Falken, Marusak, Eklund, Hörnqvist, Engqvist, Bäcker och många, många fler......, tyvärr så räckte det inte fram denna gång, tror ledningen och vi supportrar får ta på sig delen av detta problem, bättre uppslutning, FLERA SPELARKÖP hade ordnat en urusel höst....
Nu hoppas man på MORA i slutspelet.....
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Säsongskort: Ja
Jag längtar redan tills jag får kvittera ut nästa års säsongskort. Nästa år blir det slutspel. Truppen är intressant och det går att bygga vidare på. Icke att förglömma den fina juniuorverksamheten. Tålamod - belöningen kommer.
Vill ändå säga att laget gjort det fruktansvärt bra som rest sig efter november och tagit poäng efter poäng.
Nästa år, då jävlar!!
Vill ändå säga att laget gjort det fruktansvärt bra som rest sig efter november och tagit poäng efter poäng.
Nästa år, då jävlar!!
det finns inget som jag älskar så mkt som djurgården hockey, jag lovar, jag grät när lhc gjorde 3-2.... tack för den här säsongen dif och jk, den har vart underbar, nästa år blir det köpa säsongskort eller tredjedelskort, jag läntar redan till september ! alla djurgårds bröder, jag hoppas vi fortsätter snacka här på forumet, vi ses tack igen =)
Tack så jätte mycket för denna säsongen Djurgården.. Ni bjöd på en riktigt fin underhållning nu i slutet .. synd att det inte räckte hela vägen. Men det var iaf inte långt borta. Synd att vi inte kunde vunnit mot malmö borta första gången eller vinna mot hv hemma då hade det varit slutspel nu .. Men vi kommer tillbaka nästa år starkare än någonsin!!..
-
Dif i våra hjärtan
Tycker att challe har krämat ur de mesta ur grabbarna på plan.Jag hoppas nu på bättre plassering nästa år och vill tacka killarna/tränarna för en spännande säsong.. 

- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vill TACKA hela laget och tränarduon som faktiskt gjort en bragd med det spelarmaterial som varit väldigt ojämnt under resans gång.
Om man ser det krasst kunde vi varit i kvalserien och hela Djurgårns existens kunde varit hotad. Men laget tog sig saman den sista månaden och visade hela Sverige vad Djurgårn står för, HJÄRTA, KÄMPARANDA och STOLTHET.
Tack för den här säsongen, NI är bäst och jag håller alla tummarna att vi nu knyter nävarna och visar att vi nästa säsong tar klivet upp där vi hör hemma, i SLUSPELET. TACK DIF
Om man ser det krasst kunde vi varit i kvalserien och hela Djurgårns existens kunde varit hotad. Men laget tog sig saman den sista månaden och visade hela Sverige vad Djurgårn står för, HJÄRTA, KÄMPARANDA och STOLTHET.
Tack för den här säsongen, NI är bäst och jag håller alla tummarna att vi nu knyter nävarna och visar att vi nästa säsong tar klivet upp där vi hör hemma, i SLUSPELET. TACK DIF