gaspo skrev:Så less på alla överbetalda spelare i SHL. Hockey har blivit så girigt. Tycker DIF statuerar exempel på att inte gå med på dessa löner. Sen att vi kanske inte kommer ha världens slagkraftigaste lag,men på jävlaranamma kan man komma långt.
Verkligen.
Skulle bara kännas jobbigt att ligga i toppen av div tabeller, poängligor och annat skit, sånt är så överreklamerat.
Huvudsaken är att vi har snyggast tröjor, fulaste och mest omoderna arenan..... och bästa klacken.
Vi går mot en trupp likvärdig den Säcken förfogade över 2005/2006, då han på nåt mirakulöst sätt höll oss borta från plats 11-12, det borde aldrig kunnat hända.
Precis som att det borde vara omöjligt 2014/2015, men.....den som har en lever får se.
Förväntar mig endast stryk och åter stryk tills stjärten rodnar och svullnar upp.
Men det gör inget, så länge vi slipper ortsnamn som Ljungby, KarlsBoda och Happyranda.
Jag ska njuta fullt ut, vartenda njurslag vi blir tilldelade, som jag har klagat på HA så känns det som min förbannade plikt