Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första inlägg
Usch vad tråkigt det är när folk bannlyser spelare utifrån anledningar de knappt har en aning om. Signas säkerligen upp 10-20 spelare varje kvalserie eftersom det är så det fungerar i Sverige.
Alla år han har varit här, det han åstadkommit, alla gnaget-pikar i media och Twitter , allt DIF-hyll i media betyder inget för er? Trist.
Wesslan alltså.
Alla år han har varit här, det han åstadkommit, alla gnaget-pikar i media och Twitter , allt DIF-hyll i media betyder inget för er? Trist.
Wesslan alltså.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- John Terry
- Djurgården Hockey
Ekvationen 34-årig målvakt och 1+1-kontrakt är något som sällan går ihop, framförallt när denne vill rota sig i en stad
Re: Sv: Silly-season 2014-15 ständigt uppdaterat i första in
nej det betyder ingenting för mig efter sista året och då han stack till HIV.seppuko skrev:Usch vad tråkigt det är när folk bannlyser spelare utifrån anledningar de knappt har en aning om. Signas säkerligen upp 10-20 spelare varje kvalserie eftersom det är så det fungerar i Sverige.
Wesslan alltså.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Nä men jag har förstått det. Anpassar du din teori på alla spelare eller bara enskilda som du själv väljer ut?Morwin skrev:nej det betyder ingenting för mig efter sista året och då han stack till HIV.seppuko skrev:Usch vad tråkigt det är när folk bannlyser spelare utifrån anledningar de knappt har en aning om. Signas säkerligen upp 10-20 spelare varje kvalserie eftersom det är så det fungerar i Sverige.
Wesslan alltså.
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
många som får skit för att dem drar tex så spydde jag galla både på wennberg och Åberg, m Nilsson och pengakåta svin.seppuko skrev:Nä men jag har förstått det. Anpassar du din teori på alla spelare eller bara enskilda som du själv väljer ut?Morwin skrev:nej det betyder ingenting för mig efter sista året och då han stack till HIV.seppuko skrev:Usch vad tråkigt det är när folk bannlyser spelare utifrån anledningar de knappt har en aning om. Signas säkerligen upp 10-20 spelare varje kvalserie eftersom det är så det fungerar i Sverige.
Wesslan alltså.
Hur många DIF hyllningar har Wesslau uttryckt efter han lämna oss? Sjukt hur många såkallade supportrar har överseende med allt. Allt i världen är inte pengar. För M.Nilson,Wesslau,Fernholm etc så finns inget annat än pengar i skallen. Man kan lämna ett lag snyggt,men ingen av dessa herrar gjorde detta. Skulle spy galla om dom satte på sig DIF tröja igen.
Kolla Tellqvist tex,var på hovet med sin farsa under avgörandet i kvalet. Vad hade han på huvet? Jo en DIF keps.
Kolla Tellqvist tex,var på hovet med sin farsa under avgörandet i kvalet. Vad hade han på huvet? Jo en DIF keps.
-
Vem kommer betala hans lön de närmaste 3 åren? Pengar i skallengaspo skrev:Hur många DIF hyllningar har Wesslau uttryckt efter han lämna oss? Sjukt hur många såkallade supportrar har överseende med allt. Allt i världen är inte pengar. För M.Nilson,Wesslau,Fernholm etc så finns inget annat än pengar i skallen. Man kan lämna ett lag snyggt,men ingen av dessa herrar gjorde detta. Skulle spy galla om dom satte på sig DIF tröja igen.
tellan är då värd varje jävla krona som läggs ut.olympusPr1me skrev:Vem kommer betala hans lön de närmaste 3 åren? Pengar i skallengaspo skrev:Hur många DIF hyllningar har Wesslau uttryckt efter han lämna oss? Sjukt hur många såkallade supportrar har överseende med allt. Allt i världen är inte pengar. För M.Nilson,Wesslau,Fernholm etc så finns inget annat än pengar i skallen. Man kan lämna ett lag snyggt,men ingen av dessa herrar gjorde detta. Skulle spy galla om dom satte på sig DIF tröja igen.
Jag har extremt svårt att tyda vad du vill komma fram till med det där inlägget.gaspo skrev:Hur många DIF hyllningar har Wesslau uttryckt efter han lämna oss? Sjukt hur många såkallade supportrar har överseende med allt. Allt i världen är inte pengar. För M.Nilson,Wesslau,Fernholm etc så finns inget annat än pengar i skallen. Man kan lämna ett lag snyggt,men ingen av dessa herrar gjorde detta. Skulle spy galla om dom satte på sig DIF tröja igen.
Först säger du det ena och sen det andra huller om buller.
Iallafall
Att folk inte klarar av att ha något överseende överhuvudtaget är så otroligt fjantigt. Folk vill inte att Owuya skall spela en enda till match i Djurgårdströjan pga att han tydligen "suger" efter missen mot AIK och "shit happens". Tillåt mig kalla er kompletta idioter. Trångsynta människor har vi gott om i Sverige.
Det finns ingen större Djurgårdare än Marcus Nilson - Wikegård
Jisses alltså vad gulliga folk är
Här slås då alla rekord. En del personer vill ha ett hundratal spelare i taket, andra vill ha ett hundratal spelare på bannlys-lista. Var det efter Touma-incidenten i fotbollen en del gossar blev så kåta i att hata spelare som byter klubbar?

Åberg klar för Nashville, det måste ju öka Challes budget en aning.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jag vill ha bra spelare i mitt lag. Vad Wesslau eller herr Nilson gjort eller inte gjort i vårt lag tidigare bryr jag mig inte om. Tycker de är för dåliga för oss. Fernholm är jag dock sugen på.
... och Wennberg har åkt över (eller var där nyss iaf) så hoppas han också skriver på!superfast skrev:Åberg klar för Nashville, det måste ju öka Challes budget en aning.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
+1pulverapa skrev:Jag vill ha bra spelare i mitt lag. Vad Wesslau eller herr Nilson gjort eller inte gjort i vårt lag tidigare bryr jag mig inte om. Tycker de är för dåliga för oss. Fernholm är jag dock sugen på.
Sedan kan man ju undra om DIF som klubb skulle ha råd att ha ett sådan trångsynt sätt att se på övergångar?
Vi saknar den enskilt viktigaste biten när det gäller att locka spelare, nämligen pengar.
De få gånger vi vinner lite tuffare dragkamper om spelare handlar det nästan uteslutande om hemvändare. Rätt idiotiskt att bränna den bron kan jag tycka.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Som en del resonerar borde ingen vara välkommen tillbaka. De flesta har väl lämnat för pengarna om de en gång lämnat? Så tillvida de inte längre varit önskvärda.
Visst, sen kanske det är en dröm om NHL för en del oavsett lön, men jag tror det mesta av den drömmen bygger på pengar.
Visst, sen kanske det är en dröm om NHL för en del oavsett lön, men jag tror det mesta av den drömmen bygger på pengar.
Using Tapatalk