Hata aik

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Salas
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hata aik

Inlägg av Salas »

Äh vafan, var glada istället. Med gnagarens argument har ju Djurgården Fotboll bättre publik än Solna Fotboll ju.

Vi har en publikbetäckning på 41%.
Solna har en publikbetäckning på 34%.

Solna har så sjukt lite publik i fotbollen. Även BP har nog bättre med gnagarens egna argument. Pinsamt gnaget, pinsamt.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.

Med det sagt så hatar jag givetvis aik, om nu någon tvivlar på det. Men jag vill gärna ha kvar mitt hat i en frodande svensk elithockey.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

sensei skrev:Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.

Med det sagt så hatar jag givetvis aik, om nu någon tvivlar på det. Men jag vill gärna ha kvar mitt hat i en frodande svensk elithockey.
Solna Hockey får gärna ha 3 åskådare per match för min del. I övrigt kan publiken strömma till arenorna. Till Hovet ska publiken enbart komma när Stockholms Stolthet spelar.
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

Salas skrev:
sensei skrev:Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.

Solna Hockey får gärna ha 3 åskådare per match för min del. I övrigt kan publiken strömma till arenorna. Till Hovet ska publiken enbart komma när Stockholms Stolthet spelar.
Jag tycker som sensei. Det är ju mycket roligare att spöa skiter ur dem inför deras supportrar :wink:
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Hockey har blivit en publiksport. Man spelar inte heller längre på uterink och stora TV-bolag sponsrar numera ligan. Du borde komma till hovet! Det verkar ju ha hänt en hel del sedan du såg hockey sist..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
sm910

Inlägg av sm910 »

crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare. Vidrig sport, minst sagt.
Senast redigerad av sm910 den 2014-03-17 21:55:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
minalman

Re: Sv: Hata aik

Inlägg av minalman »

sm910 skrev:
Låter riktigt vidrigt.
Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare. Vidrig sport, minst sagt.
Ta bort den där länken, tack. Min näthinna måste nog opereras nu.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
sm910

Inlägg av sm910 »

minalman skrev:
sm910 skrev:
Låter riktigt vidrigt.
Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare.Vidrig sport, minst sagt.
Med 4 explicita omnämnanden av klubben från söder tyckte jag att jag varnat väldigt tydligt för vad som komma skall i en länk, men näthinneoperationer är allvarliga grejer. Fixat!
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

sm910 skrev:
minalman skrev:
sm910 skrev:
Låter riktigt vidrigt.
Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare.Vidrig sport, minst sagt.
Med 4 explicita omnämnanden av klubben från söder tyckte jag att jag varnat väldigt tydligt för vad som komma skall i en länk, men näthinneoperationer är allvarliga grejer. Fixat!
Tack!
För den som inte kan låta bli så funkar länken fortfarande i mitt citat av sm910s inlägg.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

VIK leder mot Solna, runt 5000 på läktaren idag på Hovet enl AB.
DIF!
Donkels

Inlägg av Donkels »

Daniel942 skrev:VIK leder mot Solna, runt 5000 på läktaren idag på Hovet enl AB.
...och efter att vi har slagit dom så får dom vara glada om dom kommer i 3000 sammanlagt på deras två kvarvarande matcher - nu är konken nära för Gnaget!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Donkels skrev:
Daniel942 skrev:VIK leder mot Solna, runt 5000 på läktaren idag på Hovet enl AB.
...och efter att vi har slagit dom så får dom vara glada om dom kommer i 3000 sammanlagt på deras två kvarvarande matcher - nu är konken nära för Gnaget!
Snygg jinx.
DIF!
medu82

Inlägg av medu82 »

Hahahahaha... Det räcker så.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Användarvisningsbild
JohanPez

Inlägg av JohanPez »

Stor humor att läsa på AIK hockeysektionen på svenska fans. Någon snubbe har samlat in "kulor" och på andra håll pratas det KHL.

"08 GNAGET //

Vi har haft det uppe tidigare, det enda som behövs är ett styrelsemöte där vi ändrar stadgarna, så det går att ordna !

Fick in 218 kr i min bössa i kväll, kungen i baren lämnar över sin bössa på lördag !!

Tack för alla bidrag !"

Sent from my iPad using Tapatalk
Skriv svar