Hata aik
Re: Hata aik
Äh vafan, var glada istället. Med gnagarens argument har ju Djurgården Fotboll bättre publik än Solna Fotboll ju.
Vi har en publikbetäckning på 41%.
Solna har en publikbetäckning på 34%.
Solna har så sjukt lite publik i fotbollen. Även BP har nog bättre med gnagarens egna argument. Pinsamt gnaget, pinsamt.
Vi har en publikbetäckning på 41%.
Solna har en publikbetäckning på 34%.
Solna har så sjukt lite publik i fotbollen. Även BP har nog bättre med gnagarens egna argument. Pinsamt gnaget, pinsamt.
Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.
Med det sagt så hatar jag givetvis aik, om nu någon tvivlar på det. Men jag vill gärna ha kvar mitt hat i en frodande svensk elithockey.
Med det sagt så hatar jag givetvis aik, om nu någon tvivlar på det. Men jag vill gärna ha kvar mitt hat i en frodande svensk elithockey.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Solna Hockey får gärna ha 3 åskådare per match för min del. I övrigt kan publiken strömma till arenorna. Till Hovet ska publiken enbart komma när Stockholms Stolthet spelar.sensei skrev:Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.
Jag tycker som sensei. Det är ju mycket roligare att spöa skiter ur dem inför deras supportrarSalas skrev:Solna Hockey får gärna ha 3 åskådare per match för min del. I övrigt kan publiken strömma till arenorna. Till Hovet ska publiken enbart komma när Stockholms Stolthet spelar.sensei skrev:Fattar inte skadeglädjen, ju fler vi kan locka över till svensk hockey oavsett färg på tröjan istället för all annan underhållning som konkurrerar, desto bättre för alla fans.

Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Låter riktigt vidrigt.
Hockey har blivit en publiksport. Man spelar inte heller längre på uterink och stora TV-bolag sponsrar numera ligan. Du borde komma till hovet! Det verkar ju ha hänt en hel del sedan du såg hockey sist..crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare. Vidrig sport, minst sagt.crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
Senast redigerad av sm910 den 2014-03-17 21:55:54, redigerad totalt 1 gånger.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Sv: Hata aik
Ta bort den där länken, tack. Min näthinna måste nog opereras nu.sm910 skrev:Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare. Vidrig sport, minst sagt.crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Med 4 explicita omnämnanden av klubben från söder tyckte jag att jag varnat väldigt tydligt för vad som komma skall i en länk, men näthinneoperationer är allvarliga grejer. Fixat!minalman skrev:Ta bort den där länken, tack. Min näthinna måste nog opereras nu.sm910 skrev:Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare.Vidrig sport, minst sagt.crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
- minalman
Tack!sm910 skrev:Med 4 explicita omnämnanden av klubben från söder tyckte jag att jag varnat väldigt tydligt för vad som komma skall i en länk, men näthinneoperationer är allvarliga grejer. Fixat!minalman skrev:Ta bort den där länken, tack. Min näthinna måste nog opereras nu.sm910 skrev:Ja, populär söderkollektivshobby som växte fram kring Bajen Fans i samband med att Hammarby hamnade i sin hockeymässiga misär. Det är därför du så ofta ser bilder med nakna vrak från deras läktare.Vidrig sport, minst sagt.crike skrev:"Publikbetäckning", är det någon ny "idrott" som utförs på Hovet eller?
Låter riktigt vidrigt.
För den som inte kan låta bli så funkar länken fortfarande i mitt citat av sm910s inlägg.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
...och efter att vi har slagit dom så får dom vara glada om dom kommer i 3000 sammanlagt på deras två kvarvarande matcher - nu är konken nära för Gnaget!Daniel942 skrev:VIK leder mot Solna, runt 5000 på läktaren idag på Hovet enl AB.
- Daniel942
Snygg jinx.Donkels skrev:...och efter att vi har slagit dom så får dom vara glada om dom kommer i 3000 sammanlagt på deras två kvarvarande matcher - nu är konken nära för Gnaget!Daniel942 skrev:VIK leder mot Solna, runt 5000 på läktaren idag på Hovet enl AB.
DIF!
-
Hahahahaha... Det räcker så.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Stor humor att läsa på AIK hockeysektionen på svenska fans. Någon snubbe har samlat in "kulor" och på andra håll pratas det KHL.
"08 GNAGET //
Vi har haft det uppe tidigare, det enda som behövs är ett styrelsemöte där vi ändrar stadgarna, så det går att ordna !
Fick in 218 kr i min bössa i kväll, kungen i baren lämnar över sin bössa på lördag !!
Tack för alla bidrag !"
Sent from my iPad using Tapatalk
"08 GNAGET //
Vi har haft det uppe tidigare, det enda som behövs är ett styrelsemöte där vi ändrar stadgarna, så det går att ordna !
Fick in 218 kr i min bössa i kväll, kungen i baren lämnar över sin bössa på lördag !!
Tack för alla bidrag !"
Sent from my iPad using Tapatalk