Edin skrev:Kom precis hem och har inte kunnat följa matchen alls, slog fan frivolt hemma när jag fick höra att vi ledde med 4-0. Speglar resultatet spelet eller är det bara utdelningen som skiljer?
Nu ska jag vela några minuter huruvida jag ska sätta på matchen eller inte, verkar ju ha gått bra utan mig hittills...
Edin skrev:Kom precis hem och har inte kunnat följa matchen alls, slog fan frivolt hemma när jag fick höra att vi ledde med 4-0. Speglar resultatet spelet eller är det bara utdelningen som skiljer?
Nu ska jag vela några minuter huruvida jag ska sätta på matchen eller inte, verkar ju ha gått bra utan mig hittills...
Sjukt orättvist resultat...
Vi borde leda med ca 8-0.
Hahahaha
Ja Rögle har inte haft mkt att säga till om...
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Honken skrev:När målvakten tar periodintervjun, då är det koll på läget.
Intebra.
Sen var det ju Norell, men ändå.
Stog och torkakade av väggen där halva middagen hamnade vid 0-1 målet.
Tyckte det såg ut som Adam.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande. Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn