minalman skrev:Något bra måste Zabel ha gjort. Annars skulle vi inte kunnat spela så här. Tack Tony!
Det här är ju Zabels förtjänst. Under sin sista tid körde han så hårt med grabbarna att de fick ont i ljumskarna, och mycket riktigt får man ju betalt för det nu.
Så, i en match mot Asplöven med halva ordinarie laget borta då blir det nervöst.
I en match mot Rögle som har "förstärkt" då släpper allt.
Jag är helt med på om vi spelar alla kommande matcher i Ängelholm med max 100 Djurgårdare på plats. Vi skulle troligen dra fler Ängelholmsbor än vad Rögle gör idag.
Undrar om ett lag som Mif eller Bik-Bok hade kunnat göra en spelare som Lilja osympatisk?
På tal om det, när jag ser Lidström, går ju inte alls att föreställa sig honom som en grisande Bik-Bok spelare.
sm910 skrev:Tycker Troja pressar BIK allt mer, kul att se även om jag tvivlar på att det blir annat än bortavinst där.
Vore underbart om Troja skulle vinna
Skickas från min iPhone via Tapatalk
ja om du kollat biks mål har det ju bara varit grismål och 100 personer i målgården.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Mja, i första tycker jag inte det var något snack om att BIK överlag var bättre. Skridskostarkt, fysiskt och resolut som "vanligt", dvs som när man inte är nere i samma formdipp som man är nu. I andra nu däremot är ju Troja närmare kvittering.
Karlskoga dippade ju rejält förra säsongen också mot slutet. Om de missar KS nu tar jag nästan hellre dom via PO än Rögle, kanske till och med hellre än mora. För tunn trupp, för tunn ekonomi för att förstärka mot slutet. Lär få tufft att orka både en PO och KS.
Senast redigerad av sm910 den 2014-03-04 20:19:53, redigerad totalt 2 gång.