Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014
Re: Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014
Efter att ha haft förhoppningar om att Troja ska kunna ta poäng av BIK, så har jag idag fått det klart för mig att så inte blir fallet. Känner mig helt stensäker på att Troja kommer vika ner sig och att BIK kommer filma, fuska och grisa sig till en stabil seger som bara Boforsgrisar kan.
Nej usch, vilken jävla ångest. Svårt att beskriva hur man mår just nu. Hade känt så fruktansvärt, så jävla hemskt, att tappa tredjeplatsen imorgon. Tidigare hade vi allt att vinna, och vi vann. Nu har vi allt att förlora, och nog kan man ge sig fan på att Rögle kommer ta i som bara fasen för att vinna imorgon. Ge mig onsdag bara... Jag vill bara att detta ska vara över.
Nej usch, vilken jävla ångest. Svårt att beskriva hur man mår just nu. Hade känt så fruktansvärt, så jävla hemskt, att tappa tredjeplatsen imorgon. Tidigare hade vi allt att vinna, och vi vann. Nu har vi allt att förlora, och nog kan man ge sig fan på att Rögle kommer ta i som bara fasen för att vinna imorgon. Ge mig onsdag bara... Jag vill bara att detta ska vara över.
- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Känner mig lugn..Vi fixar detta har en god magkänsla. Vi klarade barriären Asplöven och tror bortamatchen i Rövle passar oss bättre än att möta dom hemma i ett knökfullt Hov. Vi vinner, tro mig 

På vilken pub sker samling innan match? (pratar om bussen)
Jobbig väntan och då pratar vi bara om en direktplats till kvalserien.
Vill inte tänka tanken på hur det skulle vara om det var SHL platsen dom stog på spel, URK.
RBK har inför matchen fått förstärkning av.
Alen Bibic
Niklas Hansson
Simon Olsson
Jason Gregoire
Vill inte tänka tanken på hur det skulle vara om det var SHL platsen dom stog på spel, URK.
Alen Bibic
Niklas Hansson
Simon Olsson
Jason Gregoire
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Det skulle vara guld om man hade något lugnande i medicinskåpet, men icke. Det får istället bli en rejäl makers mark innan match för nervernas skull vilket normalt inte ingår i min tisdagsrutin.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Ingen vill hjälpa fuskarna i Bobcats.
Jag är lugn!
Jag är lugn!
- -daniel-
Vet inte heller hur jag skall klara av den här matchen. Fan... ja lite (eller mycket) whiskey är kanske inte helt jävla fel.sensei skrev:Det skulle vara guld om man hade något lugnande i medicinskåpet, men icke. Det får istället bli en rejäl makers mark innan match för nervernas skull vilket normalt inte ingår i min tisdagsrutin.
- SirDIFalot
Jag och ett gäng andra ska se matchen tillsammans för att sedan spela in DIFpodden och snacka hockey direkt efter. Känns som det kan bli lite känsloladdat.
Expert.
När sänds DIFpodden?SirDIFalot skrev:Jag och ett gäng andra ska se matchen tillsammans för att sedan spela in DIFpodden och snacka hockey direkt efter. Känns som det kan bli lite känsloladdat.
- SirDIFalot
Vet inte. Men vi spelar in imorgon direkt efter matchen.Rocky3000 skrev:När sänds DIFpodden?SirDIFalot skrev:Jag och ett gäng andra ska se matchen tillsammans för att sedan spela in DIFpodden och snacka hockey direkt efter. Känns som det kan bli lite känsloladdat.
Expert.
Det är lugnt. Ja insåg just sambandet.
Jag har inte rakat mig sedan matchen mot Västerås vilket min fru "påpekade" idag och sedan dess har vi vunnit. Slutspelskägg FTW. Vinner vi i morgon så åker det inte av förrän efter kvalet även om jag börjat få pikar på jobbet.
Jag har inte rakat mig sedan matchen mot Västerås vilket min fru "påpekade" idag och sedan dess har vi vunnit. Slutspelskägg FTW. Vinner vi i morgon så åker det inte av förrän efter kvalet även om jag börjat få pikar på jobbet.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014
Bra där! Jag körde slutspelsskägg under silverslutspelet, fick ett riktigt Al Qaida-skägg till slut!Praetori skrev:Det är lugnt. Ja insåg just sambandet.
Ett tips: låt henne inte fotografera dig...!!
- SkönaDjurgårn
Re: Sv: Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014
Den där jävla Bibic! När tog vi senast åtta raka? 1987? Småpotatis - senast vi slapp möta Bibic var 1957!Honken skrev:Jobbig väntan och då pratar vi bara om en direktplats till kvalserien.
Alen Bibic
Niklas Hansson
Simon Olsson
Jason Gregoire
Knepet med hur man ser matchen är att se den med den kompisen som har svårast att hålla igen på nerverna. Man blir oerhört lugn av nån som springer runt, skriker, slår i saker så man själv slipper....
2014-04-07, vad hände?