Saviano, Saviano, Saviano olé olé olé! Fan vad härligt!
och Reideborn, han kan om han bara vill! Skönt för hans del att göra en stabil insats!
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Såg att Lofquist hade +3 idag! Han har verkligen ryckt upp sig efter Zabels avgång.
Edit, +2 (glömde bort PP-regeln) men inne på samtliga framåt
Edit, +2 (glömde bort PP-regeln) men inne på samtliga framåt
Otroligt bra gjort trots att jag tyckte det hackade lite i spelet igår framåt. Försvarsspelet fick ju beröm av tv-kommentatorerna så då får väl även jag var nöjd.
Fortsatt stabilt från juniorerna, men tycker att Norell har det lite tyngre just nu. Borde inte Lidström ha fått en assist på 2-0 målet som han vallade ut(frispelade) till Saviano via sargen?
Blev Lidström skadad i början på 3:e och isåfall hur allvarligt?
Ljung måste upp i kvalite`igen.
Adam bra i svår match!
Nu siktar vi mot ett fullt hov på fredag kväll!!
Fortsatt stabilt från juniorerna, men tycker att Norell har det lite tyngre just nu. Borde inte Lidström ha fått en assist på 2-0 målet som han vallade ut(frispelade) till Saviano via sargen?
Blev Lidström skadad i början på 3:e och isåfall hur allvarligt?
Ljung måste upp i kvalite`igen.
Adam bra i svår match!
Nu siktar vi mot ett fullt hov på fredag kväll!!
Hemkommen från Karlskrona för någon timme sedan efter diverse problem med bilen på vägen hem.
Men helvete vad skönt det här var, och fy fan vad jag är taggad inför morgondagen. Nu jävlar ska vi säkra den här jävla kvalserieplatsen.
Nu ska jag jobba, känns halvkul när man inte sovit något.
HATA AIK!
Men helvete vad skönt det här var, och fy fan vad jag är taggad inför morgondagen. Nu jävlar ska vi säkra den här jävla kvalserieplatsen.
Nu ska jag jobba, känns halvkul när man inte sovit något.
HATA AIK!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Tror inte förkval vore bra för oss alls med tanke på alla skador t ex.
Att spela 6 matcher på så kort tid sliter och är det något Säckens lagbygge skulle må bra av är det nog ett antal dagars vila och träning samt möjlighet att införa lite mer av hans tankar rent taktiskt.
med tanke på den urladdning vi haft på slutet undrar jag om vi dessutom skulle orka med det täta matchandet som förkvalet innebär.
Vår historia till trots när det kommer till uppehåll. I detta fall tror jag vi gynnas av att få ett.
Att spela 6 matcher på så kort tid sliter och är det något Säckens lagbygge skulle må bra av är det nog ett antal dagars vila och träning samt möjlighet att införa lite mer av hans tankar rent taktiskt.
med tanke på den urladdning vi haft på slutet undrar jag om vi dessutom skulle orka med det täta matchandet som förkvalet innebär.
Vår historia till trots när det kommer till uppehåll. I detta fall tror jag vi gynnas av att få ett.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Kunde tyvärr bara lyssna på matchen igår (tack jobbet).
Men fyfan va glad man vart
Sa det redan när det gick tungt... "Det är inte nu vi ska vara bra, kolla på Örebro förra året"
Och skönt att vi verkligen har prickat formen inför kvalserien, får bara hoppas att den inte går åt skogen där isf (om vi nu tar oss dit.
)
Men fyfan va glad man vart

Sa det redan när det gick tungt... "Det är inte nu vi ska vara bra, kolla på Örebro förra året"
Och skönt att vi verkligen har prickat formen inför kvalserien, får bara hoppas att den inte går åt skogen där isf (om vi nu tar oss dit.

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Äh snicksnack. De enda som inte pallar ett förkval är fansen. Folk blir ju skitnödiga så fort vi ligger i ledning och det är mindre än 20min kvar av matchen att spela. De skulle tvingas sätta upp bajjamajor utanför A sektionerna om det blev så.diftobbe89 skrev:Ett förkval och sedan en kvalserie grejar vi inte, tveksamt om vi ens klarar förkvalet, top 3 är så satans viktigt för oss (DIF).Praetori skrev:Käftsmäll och käftsmäll. Vinner BIK och Coco torskar så ligger vi ju ändå på en solklar första förkvalsplats med allt vad det innebär.Manijock skrev: Nej ni, än har inte Djurgårdslogiken släppt. Det här kan snarare rendera i den fetaste käftsmällen sedan degraderingen om det skiter sig nu.
Förvisso fler matcher som kan leda till skador och sämre återhämtning men å andra sidan har uppehåll inte varit vår starkaste sida tidigare.
Vi har så mycket juniorer och folk som inte varit etablerade i SHL i detta lag så att de enbart är hungriga uppåt. Allsvenskan spelar de ju redan i så den typen av mentala genomklappning som förra två säsongernas lag lyckades med tror jag inte kommer hända. Våra spelare nu har mättat magsäcken efter sin plånbok och är inte nojiga för kontrakt och annat som de gamla rävarna var (vilket smittade av sig både i kvalet nedåt och förra året).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.