Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
19:00 Telenor Arena
"Kill em dead!"
"Kill em dead!"
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Kör över dem där ruggugglorna nu.
Kör för fan, Djurgårn. KÖR!
Kör för fan, Djurgårn. KÖR!
25/4-2025
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Nu jävlar vinner vi och Malmö plockar tre fina poäng.
Härligt med Viasat på bortamatch igen!
Härligt med Viasat på bortamatch igen!
Avskaffa tre mot tre.
Skadad eller inte, Nicholas Angell är avstängd i matchen mot oss. Köööööööör bara kööööööör!
2014-04-07, vad hände?
Då slipper vi alltså Nicholas Angell pga. avstängning, ledare av poängligan för backar.
Tack för det.
Edit: tvåa på det.
Tack för det.
Edit: tvåa på det.
Jag har svårt för Djurgårdens jävla klocka (måljingeln ”klockan slår, klockan slår...”), den har satt sig i mitt huvud och ekar fortfarande.
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Fredrik Söderström, Tränare Oskarshamn
Dax att bryta ännu en trend då, vi har torskat alla matcher mot Coco denna säsongen så verkligen på tiden att vi tar en enkel och fin 3poängare nere i Karls-Bräkne-Ronne-kronbystugaboda!
Jag har faktiskt lite svårt att se att vi tar 7:e raka 3poängaren och speciellt då vi möter ett lag som inte är helt värdelöst (egentligen ÄR de ju värdelösa men de lever lite på nån skum eufori av tur och stolpe-in)... Men vore galet skönt om vi kunde lyckas imorgon!
Jag har faktiskt lite svårt att se att vi tar 7:e raka 3poängaren och speciellt då vi möter ett lag som inte är helt värdelöst (egentligen ÄR de ju värdelösa men de lever lite på nån skum eufori av tur och stolpe-in)... Men vore galet skönt om vi kunde lyckas imorgon!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Tyvärr kommer vi gå ifrån detta med max en poäng. KHK har förlorat så pass mycket på sistone och ser här sin sista chans att kravla sig kvar i topp 3-striden. Däremot tror jag också att Bofors torskar, så kommer vara liknande läge efter denna omgång.
- minalman
Vi vinner på straffar och karlskoga kammar noll. Det räcker.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
KHK går på tre femmor, har gjort så i typ en månad. Angell borta med flera. Tror vi blir för tunga för dem. Hoppas det.Skidlöparn skrev:Tyvärr kommer vi gå ifrån detta med max en poäng. KHK har förlorat så pass mycket på sistone och ser här sin sista chans att kravla sig kvar i topp 3-striden. Däremot tror jag också att Bofors torskar, så kommer vara liknande läge efter denna omgång.
Och för lite Onsdagsnjutning (EDIT: det är Tisdag idag..) kan man besöka CoCo's forum där de sprider domedagsprofetior. Lite som här, fast ändå inte, för nu är det inte vi (utan någon annan) som sitter i skiten.
EDIT: Kanske blir lite DIF-logiken(tm) att gå på nöten i en sån här match alltså.
25/4-2025
Tackar för tipset. Det känns ovanligt tillfredsställande att läsa saker som: "Vi hade en sjuhelsikes fest i höstas men aj vilken baksmälla vi fick" eller "Marginalerna vi hade med oss i början har vi emot oss nu."förevigtdjurgården skrev:KHK går på tre femmor, har gjort så i typ en månad. Angell borta med flera. Tror vi blir för tunga för dem. Hoppas det.Skidlöparn skrev:Tyvärr kommer vi gå ifrån detta med max en poäng. KHK har förlorat så pass mycket på sistone och ser här sin sista chans att kravla sig kvar i topp 3-striden. Däremot tror jag också att Bofors torskar, så kommer vara liknande läge efter denna omgång.
Och för lite Onsdagsnjutning (EDIT: det är Tisdag idag..) kan man besöka CoCo's forum där de sprider domedagsprofetior. Lite som här, fast ändå inte, för nu är det inte vi (utan någon annan) som sitter i skiten.
EDIT: Kanske blir lite DIF-logiken(tm) att gå på nöten i en sån här match alltså.
Känns bra att veta att det inte enbart var min egna avundsjuka och enögdhet som var av den uppfattningen tidigare under säsongen.
EDIT: Matchen slutar 2-3.
Victory is sweetest when you've known defeat.
Det var det sämsta forum jag någonsin sett, fick huvudvärk av att läsa en tråd.förevigtdjurgården skrev:KHK går på tre femmor, har gjort så i typ en månad. Angell borta med flera. Tror vi blir för tunga för dem. Hoppas det.Skidlöparn skrev:Tyvärr kommer vi gå ifrån detta med max en poäng. KHK har förlorat så pass mycket på sistone och ser här sin sista chans att kravla sig kvar i topp 3-striden. Däremot tror jag också att Bofors torskar, så kommer vara liknande läge efter denna omgång.
Färgkombinationerna är inte att leka med...
En full bil lämnar Stockholm imorgon klockan 10.00.
Känns riktigt nervöst inför denna matchen alltså.
Anti-jinxar som vanligt och säger att detta kommer gå åt helvete och här kommer kvalserieplatsen ryka.
DIF!
Känns riktigt nervöst inför denna matchen alltså.
Anti-jinxar som vanligt och säger att detta kommer gå åt helvete och här kommer kvalserieplatsen ryka.
DIF!
Djurgårns IF du är allt jag har!
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
ALDRIG lämnar jag dig ensam kvar
Jag ger er följande scenario:
Mif - Bikbok 5-2
Khk - DIF 3-2 efter straffar
Bikbok +33 88p
DIF +31 88p
Hur ska mitt arma hjärta klara av dessa sista tre omgångar?
Mif - Bikbok 5-2
Bikbok +33 88p
DIF +31 88p
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Har Jims kusin från klacken nån info måntro? 

- Lee Harvey Oswald
Mmh,Edin skrev:Jag ger er följande scenario:
Mif - Bikbok 5-2
Bikbok +33 88p
DIF +31 88p
Tänkt dig då en kvalserie mot solna, vet inte om jag kommer palla det utan stora doser
lugnande.
Hade precis gett upp denna säsong helt och hållet, gillat läget, sett fram emot våren osv...
Så, lika plötsligt som otippat prickar DIF in årtiondets mest hysteriska formtopp (jaa, iaf resultatmässigt)
Man får helt enkelt göra en Fabriksåterställning av psyket.
Lite ,
-Det är nu det börjar, all tidigare oro var helt i onödan
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan