Mmh, 2 matcher kvar, dvs långt ifrån klartBoeman skrev:Roligt med derbyn igen
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
- Lee Harvey Oswald
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Om vi kommer 3a blire mot Gnaget i första och sista matchen i ks då?
Senast redigerad av bastis7 den 2014-02-26 21:35:06, redigerad totalt 1 gånger.
Ja, jävlar. Där hamnade alla ägg i vår egen korg. Allt i egna händer. Matchen på plats på Hovet på fredag blir galen...
Tack för att ni äntligen går på smartness när orken tryter och att ni verkligen kör 3x20.
Tack för att ni äntligen går på smartness när orken tryter och att ni verkligen kör 3x20.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Går vi direkt till KS skulle jag gärna se en träningsmatch mitt i vilan, för visst har Säcken lyckats bryta mycket i de negativa trenderna men DIF efter uppehåll i ett sånt viktigt skede... Det är inget man gamblar med.
Sent from my iPad using Tapatalk
lottas väl?bastis7 skrev:Om vi kommer 3a blire mot Gnaget i första och sista matchen i ks då?
Fy fan vilken jävla eld med ett derby i en sista och kanske helt avgörande match i så fall!bastis7 skrev:Om vi kommer 3a blire mot Gnaget i första och sista matchen då?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Mår illa och skakar av nervositet. Jag kommer nog att spy på plats av nervositet.
Pseudoefedrin, alkohol och spypåsar blir mitt recpet OM vi går till kvalserien.
Pseudoefedrin, alkohol och spypåsar blir mitt recpet OM vi går till kvalserien.
-
Ja !förevigtdjurgården skrev:Harald Lückner, vilken jävla näsandare.
Re: Sv: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Statistiskt sett existerar inte gambler's fallacy =)Praetori skrev: Skulle vi gå rent nu på slutet blir jag dock lite orolig för statistiskt sett så håller inte en vinstsvit hur länge som helst. Jag ser hellre att vi går fullt i en eventuell kvalserie i så fall. Även om det skulle betyda förkval.
Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
(Däremot kan vissa mindre psykologiska effekter, positiva eller negativa, frå en svit påverka kommande matcher.)
Nisse-Englund
Timmy-Sam
Arne-Högström
Norell-Ollas
Dessa 8 tycker jag ska spela när alla är skadefria!
Timmy-Sam
Arne-Högström
Norell-Ollas
Dessa 8 tycker jag ska spela när alla är skadefria!
- Lidingö DIF
- Säsongskort: Ja
Avdelning gnäll:
Här har man gått och varit totalt likgiltig i snart tre år och så kommer Säcken och styr upp hela ekipaget och simsalabim så sitter man skitnervös och tuggar nagelband. Ska inte säga att jag gillade Bajen-livet, men det var bättre för hjärtat helt klart.
Här har man gått och varit totalt likgiltig i snart tre år och så kommer Säcken och styr upp hela ekipaget och simsalabim så sitter man skitnervös och tuggar nagelband. Ska inte säga att jag gillade Bajen-livet, men det var bättre för hjärtat helt klart.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Herregud asså, vem hade trott det här efter förlusten mot Västerås hemma på Hovet?
Upphämtningen som Djurgården stått för är helt osannolik, det borde inte vara möjligt. Senast vi tog sju raka trepoängare var i oktober 1996. 17 och ett halvt år sedan... 17 jävla år. Vad var oddsen på att vi skulle lyckas med det?
Det enda hotet mot kvalserieplatsen just nu är att spelarna blir bekväma. Hoppas Säcken kan motverka det.
14e raka matchen med poäng också för den delen. Senast vi förlorade under ordinarie tid? 14e januari hemma på Hovet mot, just det, Karlskrona. Som det kan svänga.
Upphämtningen som Djurgården stått för är helt osannolik, det borde inte vara möjligt. Senast vi tog sju raka trepoängare var i oktober 1996. 17 och ett halvt år sedan... 17 jävla år. Vad var oddsen på att vi skulle lyckas med det?
Det enda hotet mot kvalserieplatsen just nu är att spelarna blir bekväma. Hoppas Säcken kan motverka det.
14e raka matchen med poäng också för den delen. Senast vi förlorade under ordinarie tid? 14e januari hemma på Hovet mot, just det, Karlskrona. Som det kan svänga.
Går vi upp skramlar forumet ihop så att du får en soppmiddag på tu man hand med Lückner, i hans knäpptysta värmländska stuga. När strömmen har gått. Deal?förevigtdjurgården skrev:Harald Lückner, vilken jävla näsandare.