Haja att han valdes sist av allaPepp91 skrev:Är du helt säker på detta? Jag har funderat på detta och kommit fram till att om Challe drar så kan chansen vara större att han söker sig till AHL eller liknande än att han är kvar hos oss.Remy Lebeau skrev:Du har fel!oswä0216 skrev:Precis, plus att hörnqvist förmodligen är borta, tyvärr!Mikey skrev:Therocket1 skrev:Om vi ska gå efter samma säsongsbudget som detta år så ser mitt realistiska drömlag ut såhär:
Jimmie Ölvestad - Kristoffer Ottosson - Petr Sykora
Timmy Pettersson - Robin Jonsson
Fredrik Bremberg - Pär Bäcker - Patric Hörnqvist
Daniel Fernholm - Thomas Johansson
Dick Axelsson - Linus Klasén - Dragan Umicevic (Om Dragan inte vill ha mer betalt)
Ronnie Pettersson - Jiri Marusak
Jag är en jättestor filur!
Morten Ask - Nichlas Falk - Niklas Anger (Eftersom han redan är klar)
Någon junisback - Någon junisback
Hannula kommer nog inte komma, tyvärr. Har hört lite rykten om att det finns rejäla sedelbuntar från hela Europa skickade till han på ett kontrakt.
Ett måste till nästa säsong är Petr Sykora som lirar i Pardubice. Stor tung högerfattad målskytt, duktig i boxplay och powerplay och har en oerhörd spetskompetens. Internationell rutin i massor.
Klasen är inte Center, han spelar på vänsterkanten.
Hörnqvist kommer att lånas ut till DIF, om Bengans agent får som han vill. Även Nashville har ställt sig positiva till detta.
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
Re: Klasen är inte center...
Senast redigerad av Bautabröl den 2007-02-23 21:59:33, redigerad totalt 1 gånger.
- Remy Lebeau
Han utvecklas bättre i elitserien och det vet Nashville själva om.Pepp91 skrev:Är du helt säker på detta? Jag har funderat på detta och kommit fram till att om Challe drar så kan chansen vara större att han söker sig till AHL eller liknande än att han är kvar hos oss.Remy Lebeau skrev:Du har fel!oswä0216 skrev:Precis, plus att hörnqvist förmodligen är borta, tyvärr!Mikey skrev:Therocket1 skrev:Om vi ska gå efter samma säsongsbudget som detta år så ser mitt realistiska drömlag ut såhär:
Jimmie Ölvestad - Kristoffer Ottosson - Petr Sykora
Timmy Pettersson - Robin Jonsson
Fredrik Bremberg - Pär Bäcker - Patric Hörnqvist
Daniel Fernholm - Thomas Johansson
Dick Axelsson - Linus Klasén - Dragan Umicevic (Om Dragan inte vill ha mer betalt)
Ronnie Pettersson - Jiri Marusak
Morten Ask - Nichlas Falk - Niklas Anger (Eftersom han redan är klar)
Någon junisback - Någon junisback
Hannula kommer nog inte komma, tyvärr. Har hört lite rykten om att det finns rejäla sedelbuntar från hela Europa skickade till han på ett kontrakt.
Ett måste till nästa säsong är Petr Sykora som lirar i Pardubice. Stor tung högerfattad målskytt, duktig i boxplay och powerplay och har en oerhörd spetskompetens. Internationell rutin i massor.
Hörnqvist kommer att lånas ut till DIF, om Bengans agent får som han vill. Även Nashville har ställt sig positiva till detta.
Tänk på Anze Kopitar, LA Kings hade aldrig lånat ut Kopitar, om man inte ansåg att det vore bättre för honom att utvecklas i en sådan pass bra liga som Elitserien ändå är.
Och för Patric själv så tror jag han föredrar familjen och Sverige framför livet i farmarligorna i USA. Han är ung, han kommer få chansen.
Nu måste Patric bevisa för oss alla att han kan producera regelbundet. Och att detta inte bara var en engångshändelse.
- Bjurling_39
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=2076 Kan det vara nåt?
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
- Bjurling_39
Eller kanske http://www.eliteprospects.com/player.php?player=1143 ? en riktig bra poöngplockare 
Kaptenen Ölvestad: Tackla är som att göra mål för mig!
Det kommer han att göra, var så säker!Remy Lebeau skrev:Jag är också en Filur!!!Pepp91 skrev:Är du helt säker på detta? Jag har funderat på detta och kommit fram till att om Challe drar så kan chansen vara större att han söker sig till AHL eller liknande än att han är kvar hos oss.Remy Lebeau skrev:Du har fel!oswä0216 skrev:Precis, plus att hörnqvist förmodligen är borta, tyvärr!Mikey skrev:
Bengan kommer att lånas ut till DIF, om Bengans agent får som han vill. Även Nashville har ställt sig positiva till detta.
Han utvecklas bättre i elitserien och det vet Nashville själva om.
Tänk på Anze Kopitar, LA Kings hade aldrig lånat ut Kopitar, om man inte ansåg att det vore bättre för honom att utvecklas i en sådan pass bra liga som Elitserien ändå är.
Och för Patric själv så tror jag han föredrar familjen och Sverige framför livet i farmarligorna i USA. Han är ung, han kommer få chansen.
Nu måste Patric bevisa för oss alla att han kan producera regelbundet. Och att detta inte bara var en engångshändelse.
-
Dif_in_my_heart
-
Sidney Crosby
-
Gäst
Diffe89 skrev:Håller absolut med, även om han var en av de sämre i torsdags. Viktigt att kunna behålla våra överlag bästa backar; Ferna, Timmy och Jiri.Sidney Crosby skrev:Timmy har förlängt kontraktet i ytterligare ett år. Skönt
Ser man till hela säsongen så har Timmy gjort det bra..
Alla spelare gör misstag..
-
Sidney Crosby