Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Re: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Stockholms Stad behöver inte bygga en ny hockeyarena... De behöver bygga ett stort mentalsjukhus när Djurgårdens IF är färdiga med oss
[FACE WITH TEARS OF JOY]

Re: Sv: Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
får ta lite pseudoefedrin och lugna nervernaLee Harvey Oswald skrev:Mmh,Edin skrev:Jag ger er följande scenario:
Mif - Bikbok 5-2
Khk - DIF 3-2 efter straffar
Bikbok +33 88p
DIF +31 88p
Hur ska mitt arma hjärta klara av dessa sista tre omgångar?
Tänkt dig då en kvalserie mot solna, vet inte om jag kommer palla det utan stora doser
lugnande.
Hade precis gett upp denna säsong helt och hållet, gillat läget, sett fram emot våren osv...
Så, lika plötsligt som otippat prickar DIF in årtiondets mest hysteriska formtopp (jaa, iaf resultatmässigt)
Man får helt enkelt göra en Fabriksåterställning av psyket.
Lite ,
-Det är nu det börjar, all tidigare oro var helt i onödan
Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Hmm. Man får väll hoppas på sorg hos Morrisson-släkten immorgon då!
Betyder inte det att vi kryssar?Boeman skrev:Hmm. Man får väll hoppas på sorg hos Morrisson-släkten immorgon då!

Morrisson är släkt med halva Karlskrona, alla vet vem Salas är och pulverapa är inte välkommen där heller. Typ.Axel_K skrev:Betyder inte det att vi kryssar?Boeman skrev:Hmm. Man får väll hoppas på sorg hos Morrisson-släkten immorgon då!
Sent from my iPad using Tapatalk
Man skulle kunna tro det. Men det är nämligen så att herr Morrisson har en släkting som är klackledare i KHK. Om även lite avlägsen har jag för mig SirDif påpekade.Axel_K skrev:Betyder inte det att vi kryssar?Boeman skrev:Hmm. Man får väll hoppas på sorg hos Morrisson-släkten immorgon då!
Nu förstår man varför KHK har slut på pengar. Jävlar villken mediautrustning
Intervjuen görs alltså med en hörlur
Oj.Det var visst HA,s sändning.
Förlåt jag är tjock har Jerpe och tycker om Pokémon

Intervjuen görs alltså med en hörlur

Oj.Det var visst HA,s sändning.
Förlåt jag är tjock har Jerpe och tycker om Pokémon

- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Intressant i morgon då hela SHL-uppflyttardiskussionen ställs på sin spets.
DIF och Malmö kan samtidigt avgöra hur vi vill ha det med "bonnlag" som karlsskogakrona. Konstigt att det slumpar sig så att de tre forna storlagen Västerås, Malmö och Djurgården tar platserna ett, två och tre i HA om resultaten går som vi vill.
DIF och Malmö kan samtidigt avgöra hur vi vill ha det med "bonnlag" som karlsskogakrona. Konstigt att det slumpar sig så att de tre forna storlagen Västerås, Malmö och Djurgården tar platserna ett, två och tre i HA om resultaten går som vi vill.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Även om jag tror på DIF-seger i morgon så kan man ju ge sig fan på att ett redan kvalserieklart och proppmätt Malmö kommer att vika ner sig fullständigt hemma mot Karlskoga.
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Karlskrona HK - Djurgårdens IF 26/2 2014
Vinna grundserien, få 200.000:- och den fullt så åtråvärda pokalen bör ju locka lite iallafall...Datsyuk_13 skrev:Även om jag tror på DIF-seger i morgon så kan man ju ge sig fan på att ett redan kvalserieklart och proppmätt Malmö kommer att vika ner sig fullständigt hemma mot Karlskoga.
Edit: glömde medaljerna, medaljerna för tusan!!
2014-04-07, vad hände?
Folk har sagt sen i höstas att det skulle vara så mäktigt med kvalspel mot solna, för mig är det bara ångest.Lee Harvey Oswald skrev: Mmh,
Tänkt dig då en kvalserie mot solna, vet inte om jag kommer palla det utan stora doser
lugnande.
Ni som ser fram emot detta, har ni tänkt över scenariot att aik blir kvar i SHL och samtidigt sabbar möjligheterna för DIF att gå upp. Har ni verkligen tänkt över hur den dagen skulle kännas?
Tydligen är jag "omogen" och "oseriös" för att jag vill döpa min son till Fimpen.
Jag vet inte hur jag ska klara mig under en eventuell kvalserie. Innebär bara ångest. Och att man kommer möta aik solna om man når dit...Zephyrox skrev:Folk har sagt sen i höstas att det skulle vara så mäktigt med kvalspel mot solna, för mig är det bara ångest.Lee Harvey Oswald skrev: Mmh,
lugnande.
Ni som ser fram emot detta, har ni tänkt över scenariot att aik blir kvar i SHL och samtidigt sabbar möjligheterna för DIF att gå upp. Har ni verkligen tänkt över hur den dagen skulle kännas?
Herre jävla gud.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Det är det jag menar, ifall hela Morrisson-släkten blir sorgsna så gäller ju det även Jim!Boeman skrev:Man skulle kunna tro det. Men det är nämligen så att herr Morrisson har en släkting som är klackledare i KHK. Om även lite avlägsen har jag för mig SirDif påpekade.Axel_K skrev:Betyder inte det att vi kryssar?Boeman skrev:Hmm. Man får väll hoppas på sorg hos Morrisson-släkten immorgon då!
Det här är bara jobbigt, just nu. Hoppet har letat sig tillbaka vilket är förödande. Hoppas säcken övertygar spelarna att älska läget nu för annars bryter vi ihop likt förra året (och året innan dess).
Högström borde väl spela idag? Blir spännande.
Högström borde väl spela idag? Blir spännande.