Vet inte vad du kollar på men ja, vi har ju haft så pass många klara chanser att det borde vara minst 4 mål för oss... Men vi är tyvärr lika impontenta som min döda farfar!förevigtdjurgården skrev:Alla chanser, vafan ser vi på samma match?captcash skrev:Tycker synd om grabbarna,,, de förtjänar så mkt mer med alla chanser osv... så får de en skitpuck i häcken istället.
Men som sagt, matcherna är skitsamma.. vi hamnar på playoff hur vi än spelar, så whatever.. börja ladda för det mötet istället!
Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Micke Ahlén som vanligt bland våra bästa spelare.
25/4-2025
- DIFference
Det är fan inte synd om dom. De är proffs liv har jävligt bra betalt. De klarar inte av att sköta sitt jobb!
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
Alltid oavsett. Förevigt Djurgården.
Ja sålänge bara Kalin och Heinerö gör mål och våra tilltänka målskyttar bara chabblar så.. värdelöst!captcash skrev:Vet inte vad du kollar på men ja, vi har ju haft så pass många klara chanser att det borde vara minst 4 mål för oss... Men vi är tyvärr lika impontenta som min döda farfar!förevigtdjurgården skrev:Alla chanser, vafan ser vi på samma match?captcash skrev:Tycker synd om grabbarna,,, de förtjänar så mkt mer med alla chanser osv... så får de en skitpuck i häcken istället.
Men som sagt, matcherna är skitsamma.. vi hamnar på playoff hur vi än spelar, så whatever.. börja ladda för det mötet istället!
captcash skrev:Vet inte vad du kollar på men ja, vi har ju haft så pass många klara chanser att det borde vara minst 4 mål för oss... Men vi är tyvärr lika impontenta som min döda farfar!förevigtdjurgården skrev:Alla chanser, vafan ser vi på samma match?captcash skrev:Tycker synd om grabbarna,,, de förtjänar så mkt mer med alla chanser osv... så får de en skitpuck i häcken istället.
Hansen är iof jäkligt grym i målet så det är inte bärs otur att msn inte får utdelning på mer.
Jag kan vissla(låten ur filmen Bron över floden Kwai) med mitt rövhål bättre än vad DIF Hockey kan passa pucken. Herregud va sunkigt.
-
Vi har ju inga solklara chanser ens. Vi har haft en klar målchans, det blev mål. Sen är det bara massa strölir och puckar som åker runt mest överallt. Gärna i rundlarna.
25/4-2025
Och som vanligt är det motståndarna som går för 3p, spelar ingen roll vilka de är.
Måste bara älska domarnivån, ännu en gång! Ingen kontakt alls - tripping.. pajas!
Senast redigerad av ciirree den 2014-02-13 20:59:42, redigerad totalt 1 gånger.
Grattis domarn, you're the best. Härligt felskär utav tomten i rött. Förlorar vi på det här vet jag inte vad jag gör.
Kommer vara på hovet på lördag dum som man är, egentligen borde man stanna hemma för man har fan börjat tröttna på detta på allvar. Det är fan inte äns roligt att veta hur dåliga vi är och att det som bäst blir kryss. Är det challe som bettar på kryss eller?
Mååååååål =D
Håll det här nu då.
Nu blir det spännande att se om vi klarar av att hålla ledningen i slutet utav matchen som vanligt. Vet inte ens om det är spännande egentligen, man vet ju hur det kommer gå. 18.43 gissar jag på.
- minalman
Mitt tips från i eftermiddags torsk med 4-2 är ju bergsäker. Fyran i tom bur.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)