Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
Det är lika dåligt spel som man hade kunnat vänta sig.
Mattsson har gjort ett par fantastiska ingripanden, som att stående spela pucken med klubban och (TRO DET ELLER EJ!) räddat en sidledsförflyttning. Ja, nu kan vi skeppa iväg vår genomusle Reideborn.
Mattsson har gjort ett par fantastiska ingripanden, som att stående spela pucken med klubban och (TRO DET ELLER EJ!) räddat en sidledsförflyttning. Ja, nu kan vi skeppa iväg vår genomusle Reideborn.
25/4-2025
Som vanligt. Borde gjort två mål men 0-0. Almtuna har inte haft en målchans. Så det lär ringa när som...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alltid, oavsett...Isabo skrev:Har inte heller lust att pröjsa för matchen. Undrar om någon gjort det öht?Stiwky skrev:Ingen lust att pröjsa för S24.. Kollar på RBK-DIF träningsmatch i fotboll istället.
Hur ser det ut? Massa energi som vanligt i första perren?

Vi har rätt bra intensitet och skapat ett par riktigt farliga chanser.. dock lika uddlösa som vanligt i avsluten och 0-0 efter första känns lika väntat som 2-2 blir slutresultatet!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Ojoj, det är inte samarbetspartner-hockey just nu.
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Helt okej förstaperiod!
Almtuna stänger bra i mittzon. Englund lugn som alltid, Kalin är pigg och Heinerö visar fin fart genom hela perioden.
Almtuna stänger bra i mittzon. Englund lugn som alltid, Kalin är pigg och Heinerö visar fin fart genom hela perioden.
Ser det lika bra ut som i början mot Västerås så tror jag vi torskarciirree skrev:Helt okej förstaperiod!

Vi fick ju med oss ett tidigt mål då också. Det ser inte lika bra ut som mot Västerås. Men Almtuna är faktiskt vassa när de vänder fort och skapar målchanser!Isabo skrev:Ser det lika bra ut som i början mot Västerås så tror jag vi torskarciirree skrev:Helt okej förstaperiod!
ah mål.. nu kommer lite aktivitet i forumet iaf...
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Den ska han ha. Byt in Reideborn. Mattsson är sämst. Varför står Mattsson?!
25/4-2025
Finns inget att säga längre, förvånad att så många fortfarande sitter här och avreagerar sig 

Rackarns.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
inb4 kommunsponsrade Almtuna som bara lånar in Leksingar osvosvosv-kommentarer
25/4-2025
- BaronVonDif
Det var en gång ett mästarlag....
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
För helvete väx upp.. skott och skymning sen retur. Inte mkt att säga om den!förevigtdjurgården skrev:Den ska han ha. Byt in Reideborn. Mattsson är sämst. Varför står Mattsson?!
Hoppas du var ironisk!
Senast redigerad av ciirree den 2014-02-13 19:59:17, redigerad totalt 1 gånger.
Så där ja. Första målchansen och mål direkt för Almtuna...