Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
Re: Almtuna IS - Djurgårdens IF 13/2 2014
kommer transatlanterna leverera idag? kommer hela laget jobba stenhårt i 60 MIN? kommer johan mattsson att få chansen idag? kommer DIF att klara av att hålla sig borta från utvisningsbåset? om vi får en 3-0 ledning, kan vi inte slå icing så fort vi fastnar i zonen? spelar ingen roll om det blir 5-10 icing på rad, någon gång kommer vi ut och kan byta.
nyckelfrågor enligt mig.
nyckelfrågor enligt mig.
Jag skäms aldrig för att hålla på DIF. Djurgårdare tills jag dör!
Så låter en gnagare!!diftobbe89 skrev:Tror faktiskt det finns endel som inte ens bryr sig om vi vinner eller förlorar ikväll (jag en av dom).
Vi alla vet att isprinsessorna inte har någonting i en kvalserie att göra, därför lär vi sumpa det redan i förkvalet, är man smart bygger man inte upp något onödigt hopp i onödan, utan skiter bara i det och hoppas Challe gör en bra silly så man får tillbaka suget till nästa säsong.
Nu är det OS hockey, se för fan till att inte sabba underhållningen genom att köpa en DIF-match, bortkastade pengar.
Johan står ikväll. Bra säcken!!
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är ju sant, förmodligen är du bara för dum för att ha insett det ännu.johan_80 skrev:Så låter en gnagare!!diftobbe89 skrev:Tror faktiskt det finns endel som inte ens bryr sig om vi vinner eller förlorar ikväll (jag en av dom).
Vi alla vet att isprinsessorna inte har någonting i en kvalserie att göra, därför lär vi sumpa det redan i förkvalet, är man smart bygger man inte upp något onödigt hopp i onödan, utan skiter bara i det och hoppas Challe gör en bra silly så man får tillbaka suget till nästa säsong.
Nu är det OS hockey, se för fan till att inte sabba underhållningen genom att köpa en DIF-match, bortkastade pengar.
Spela fult
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Helt rätt att Mattson får stå ikväll
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Gnagar jävul skriv inte här igen!!.."Vi förlorar, då vill inte jag följa laget jag säger mig älska" följ din curling då!diftobbe89 skrev:Det är ju sant, förmodligen är du bara för dum för att ha insett det ännu.johan_80 skrev:Så låter en gnagare!!diftobbe89 skrev:Tror faktiskt det finns endel som inte ens bryr sig om vi vinner eller förlorar ikväll (jag en av dom).
håller med +1Bluebrigade08 skrev:Helt rätt att Mattson får stå ikväll
- diftobbe89
johan_80 skrev:Gnagar jävul skriv inte här igen!!.."Vi förlorar, då vill inte jag följa laget jag säger mig älska" följ din curling då!diftobbe89 skrev:Det är ju sant, förmodligen är du bara för dum för att ha insett det ännu.johan_80 skrev:Så låter en gnagare!!diftobbe89 skrev:Tror faktiskt det finns endel som inte ens bryr sig om vi vinner eller förlorar ikväll (jag en av dom).

Vilken kille.
Spela fult
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
Tror verkligen Mattsson tar chansen nu, han har inte fått stå på länge och vill visa vad han kan .
Vila i frid Blue Brigade STHLM 08-13
Jag skiter faktiskt blanka fan i OS-hockeyn.
För mig är det oändligt mycket viktigare med DIF just nu.
Osexigaste Almtuna i osexigaste plåtlådan Metallåtervinning Arena på osexigaste åkern i osexigaste delen av Uppsala. Men ändå följer jag det för att det är DIF... Jag är jävligt konstig.
För mig är det oändligt mycket viktigare med DIF just nu.
Osexigaste Almtuna i osexigaste plåtlådan Metallåtervinning Arena på osexigaste åkern i osexigaste delen av Uppsala. Men ändå följer jag det för att det är DIF... Jag är jävligt konstig.
-
Challe + Bra Silly går tyvärr inte ihop. Kommer värva precis som förra åren, någon som levererar stundtals och som sen har en svacka så var det slut på det roliga.diftobbe89 skrev:Tror faktiskt det finns endel som inte ens bryr sig om vi vinner eller förlorar ikväll (jag en av dom).
För övrigt intressant att Mattsson står idag. Undra vad Reidebornshatarna ska hitta på när vi torskar poäng idag igen

25/4-2025
- BaronVonDif
Metallåtervinning, borde vara namnet på Rockklassiker's radiostation.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson
http://www.djurgardshjalpen.com/
http://www.djurgardshjalpen.com/
Ingen lust att pröjsa för S24.. Kollar på RBK-DIF träningsmatch i fotboll istället.
Hur ser det ut? Massa energi som vanligt i första perren?
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BaronVonDif skrev:Metallåtervinning, borde vara namnet på Rockklassiker's radiostation.

Men nu är det namnet på fd Migränbyhallen och också ett tips vad de borde göra med hallen. Mala ner skiten och återvinna det till något vettigt.
Har inte heller lust att pröjsa för matchen. Undrar om någon gjort det öht?Stiwky skrev:Ingen lust att pröjsa för S24.. Kollar på RBK-DIF träningsmatch i fotboll istället.