Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014

Inlägg av Jim Morrison »

4.9.5 skrev:Ätt Stasi igång och moddar forumet mot snabel kritik #nordkorea

skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Det där vet du själv inte är sant, även om det ska vara högt i tak efter en förlust, vilket jag alltid tyckt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
sensei
Kontakt:

Re: Sv: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014

Inlägg av sensei »

diftobbe89 skrev:
pulverapa skrev:Lapplisorna springer runt här på grusparkeringen utanför Hovet. Sjukt pinsamt. Vilka jävla horor.
:lol:
Perfekt, det är så sverige. Det är klockrent! Man ser dom manliga p-lisorna springa runt med årets fralla och fradga rinnande ur munnen nu när de äntligen får chansen att sätta dig några lappar, speciellt skönt på de bilar som missar avgiften med några minuter.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Hahah skåne :lol: :lol:
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
ciirree
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av ciirree »

Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.

Lückner hittade inget ord för VARFÖR Djurgården aldrig kan hålla undan och vinna, jag tror faktiskt ingen har svaret på den frågan!
HasseG

Inlägg av HasseG »

Lofqvist ......... Fy fan va dålig han är. Och våra "snipers"? Vilket skämt!
Ska vi hålla på så här e det fan ingen ide' med kvalserie, kommer ju bara bli pinsamt. Kan man inte tagga till och göra en bra match inför fullsatt hovet så är man inte värd kvalserien!
Staten

Inlägg av Staten »

Rögles straffar var riktigt bra, det var inget vi kunde göra åt det. Vi tar nya tag nästa match.

Djurgården e dom bästa... Alltid oavsett.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Andy skrev:Det har gått troll i allt.
Tycker inte det gick några troll i denna match, som oftast mötte vi ett skickligare lag bara.
Vi är verkligen ett jämngrått lag i en HSB-grå serie.

Usch och fy vilken bred oskicklighet vi besitter, på alla nivåer.
Vi äger...som kidsen säger, men åt fel håll liksom
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2014-01-20 21:47:50, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Morwin
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Morwin »

ciirree skrev:Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.

Lückner hittade inget ord för VARFÖR Djurgården aldrig kan hålla undan och vinna, jag tror faktiskt ingen har svaret på den frågan!
Adam får fan gå hem. Lika jävla rutten på straffar som utespelarna.

Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Användarvisningsbild
pulverapa
Säsongskort: Ja

Inlägg av pulverapa »

diftobbe89 skrev:
pulverapa skrev:Lapplisorna springer runt här på grusparkeringen utanför Hovet. Sjukt pinsamt. Vilka jävla horor.
Seriöst? Jävla horor. Dö. Ärligt talat. Nu är råttet jävla mågat. Skiter i om vi får en eller två poäng. Men att springa runt och lappa folk kl. 21:33 på nån jävla grusplan är beyond me. Avskum
YNWA

Inlägg av YNWA »

#10 skrev:
YNWA skrev:Hur ska man orka?
Se matcherna, koppla bort känslorna
Inte helt lätt.

Den här föreningen mår inte bra någonstans.
Användarvisningsbild
sauron
Säsongskort: Ja

Inlägg av sauron »

Men för i .... Hur jävla svårt ska det vara att träna på straffar eftersom 90% av matcherna n hamnar p g a lagets sjuka inkompetens när det gäller målskytte... :evil:
It's the hope that kills you.
Användarvisningsbild
Andspe

Inlägg av Andspe »

Staten skrev: Djurgården e dom bästa... Alltid oavsett.
Var* Just nu är det långt ifrån bra..
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

pulverapa skrev:
diftobbe89 skrev:
Seriöst? Jävla horor. Dö. Ärligt talat. Nu är råttet jävla mågat. Skiter i om vi får en eller två poäng. Men att springa runt och lappa folk kl. 21:33 på nån jävla grusplan är beyond me. Avskum
:lol: (förlåt, men det är så oerhört tragikomiskt )
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
S. Skuggan

Inlägg av S. Skuggan »

ciirree skrev:Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.

rädsla att tappa, mer än önskan att vinna. En tes, men ack så svag, tror i vart fall att det kommer framgent

Skickas från min iPhone via Tapatalk
Användarvisningsbild
Rocky3000

Inlägg av Rocky3000 »

Bild

Snygg straff. Men hade väldigt gärna sluppit sett den. Hade Sam prickat på mål, hade DIF vunnit matchen.
Bild
Skriv svar