Det där vet du själv inte är sant, även om det ska vara högt i tak efter en förlust, vilket jag alltid tyckt.4.9.5 skrev:Ätt Stasi igång och moddar forumet mot snabel kritik #nordkorea
skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Sv: Djurgårdens IF - Rögle BK 20/1 2014
Perfekt, det är så sverige. Det är klockrent! Man ser dom manliga p-lisorna springa runt med årets fralla och fradga rinnande ur munnen nu när de äntligen får chansen att sätta dig några lappar, speciellt skönt på de bilar som missar avgiften med några minuter.diftobbe89 skrev:pulverapa skrev:Lapplisorna springer runt här på grusparkeringen utanför Hovet. Sjukt pinsamt. Vilka jävla horor.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Hahah skåne

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.
Lückner hittade inget ord för VARFÖR Djurgården aldrig kan hålla undan och vinna, jag tror faktiskt ingen har svaret på den frågan!
Lückner hittade inget ord för VARFÖR Djurgården aldrig kan hålla undan och vinna, jag tror faktiskt ingen har svaret på den frågan!
Lofqvist ......... Fy fan va dålig han är. Och våra "snipers"? Vilket skämt!
Ska vi hålla på så här e det fan ingen ide' med kvalserie, kommer ju bara bli pinsamt. Kan man inte tagga till och göra en bra match inför fullsatt hovet så är man inte värd kvalserien!
Ska vi hålla på så här e det fan ingen ide' med kvalserie, kommer ju bara bli pinsamt. Kan man inte tagga till och göra en bra match inför fullsatt hovet så är man inte värd kvalserien!
Rögles straffar var riktigt bra, det var inget vi kunde göra åt det. Vi tar nya tag nästa match.
Djurgården e dom bästa... Alltid oavsett.
Djurgården e dom bästa... Alltid oavsett.
- Lee Harvey Oswald
Tycker inte det gick några troll i denna match, som oftast mötte vi ett skickligare lag bara.Andy skrev:Det har gått troll i allt.
Vi är verkligen ett jämngrått lag i en HSB-grå serie.
Usch och fy vilken bred oskicklighet vi besitter, på alla nivåer.
Vi äger...som kidsen säger, men åt fel håll liksom
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2014-01-20 21:47:50, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Adam får fan gå hem. Lika jävla rutten på straffar som utespelarna.ciirree skrev:Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.
Skickat från min C6603 via Tapatalk
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Seriöst? Jävla horor. Dö. Ärligt talat. Nu är råttet jävla mågat. Skiter i om vi får en eller två poäng. Men att springa runt och lappa folk kl. 21:33 på nån jävla grusplan är beyond me. Avskumdiftobbe89 skrev:pulverapa skrev:Lapplisorna springer runt här på grusparkeringen utanför Hovet. Sjukt pinsamt. Vilka jävla horor.
Inte helt lätt.#10 skrev:Se matcherna, koppla bort känslornaYNWA skrev:Hur ska man orka?
Den här föreningen mår inte bra någonstans.
Men för i .... Hur jävla svårt ska det vara att träna på straffar eftersom 90% av matcherna n hamnar p g a lagets sjuka inkompetens när det gäller målskytte... 

It's the hope that kills you.
Var* Just nu är det långt ifrån bra..Staten skrev: Djurgården e dom bästa... Alltid oavsett.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
pulverapa skrev:Seriöst? Jävla horor. Dö. Ärligt talat. Nu är råttet jävla mågat. Skiter i om vi får en eller två poäng. Men att springa runt och lappa folk kl. 21:33 på nån jävla grusplan är beyond me. Avskumdiftobbe89 skrev:pulverapa skrev:Lapplisorna springer runt här på grusparkeringen utanför Hovet. Sjukt pinsamt. Vilka jävla horor.

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
rädsla att tappa, mer än önskan att vinna. En tes, men ack så svag, tror i vart fall att det kommer framgentciirree skrev:Stort jäkla plus till Adam, alla andra kan vara kvar hela natten och köra straffar.. varför inte öva på lite anfall med! Detta är pinsamt.. efter första perioden kändes allt så grymt bra, sedan skönk skeppet snabbare än en sten i havet och återigen så ger vi bort poäng.
Skickas från min iPhone via Tapatalk

Snygg straff. Men hade väldigt gärna sluppit sett den. Hade Sam prickat på mål, hade DIF vunnit matchen.