Djurgårdens IF - Karlskrona HK 14/1 2014
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 14/1 2014
Alltså dem sista 10-15 sekundrarna från att KHK gör 1-3 dem är fan HORRIBLA, så sjukt nonchalant spel och det ser ut som de redan gett upp.
Sämsta insatsen jag sett hittils och jag är så sjukt trött på att vi aldrig kan ens vara i närheten av samma nivå varje match!
Sämsta insatsen jag sett hittils och jag är så sjukt trött på att vi aldrig kan ens vara i närheten av samma nivå varje match!
Otippat:(
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
För två år sedan visste jag inte ens att det fanns ett hockeylag som hette Karlskrona. Nu är de för svåra för oss att klara av. Time´s changing.
Fel på målet med 4 sekciirree skrev:Sätter 1000 spänn på att vi tar målvakten vid 18:35 och KHK sätter i tom kasse 19:55
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Hur fan kan han slå av sin offside sådär?
Nog med att huvuddomarn är en fegis som inte tar utvisningar men hur fan kan linjedomarn ha handen uppe för offside å döma mål samtidigt?
Nog med att huvuddomarn är en fegis som inte tar utvisningar men hur fan kan linjedomarn ha handen uppe för offside å döma mål samtidigt?
25/4-2025
- SirDIFalot
Det känns verkligen uppgivet.
För mig var det här en match där man tvingas inse hur mycket bättre lag det finns i den här serien. Jag tycker inte vi är dåliga på egen hand. Dom gör oss dåliga. Vi gör genuint vårt bästa men räcker inte till. Såg ut som när en bottenlag möter ett topplag. De är helt enkelt bättre i varje spelmoment. Fruktansvärt tråkigt att behöva se och inse hur dåliga våra chanser att gå upp faktiskt.
För mig var det här en match där man tvingas inse hur mycket bättre lag det finns i den här serien. Jag tycker inte vi är dåliga på egen hand. Dom gör oss dåliga. Vi gör genuint vårt bästa men räcker inte till. Såg ut som när en bottenlag möter ett topplag. De är helt enkelt bättre i varje spelmoment. Fruktansvärt tråkigt att behöva se och inse hur dåliga våra chanser att gå upp faktiskt.
Expert.
- Lee Harvey Oswald
Aja, inget nytt.
Första perioden sabbar alla möjligheter till poäng, rättvist.
Plågsamt vad vårt stora icke-kunnande blev tydligt när vi skull försöka jaga i 3:e.
Tror inte KHK blev andfådda ens
Fortfarande, I bästa fall play off DIF, helt enligt planerna med detta lag
Första perioden sabbar alla möjligheter till poäng, rättvist.
Plågsamt vad vårt stora icke-kunnande blev tydligt när vi skull försöka jaga i 3:e.
Tror inte KHK blev andfådda ens
Fortfarande, I bästa fall play off DIF, helt enligt planerna med detta lag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Vi spelar bra sista perioden, men det räcker tyvärr inte. Karlskrona är mycket bättre än oss och jag har svårt att se hur vi ska klara oss i en kvalserie, där alla lag är lika bra som Karlskrona. Börja kolla spelare inför nästa säsong. Börja med ett nytt speltänk, nya idéer. Det gäller att börja tidigt så vi får ett riktigt bra lag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dags att göra förändringar nu! Vi har kört fast. Ny coach. Bort med Lofqvist. In med en vinnarskalle i mål.
- Daniel942
Smekmånaden är över, PRESTERA!
Det går att vinna mot bottengäng men när man möter någon av lite högre klass som t.ex. Karlskrona så funkar ingenting längre.
Det är KATASTROF!
Det går att vinna mot bottengäng men när man möter någon av lite högre klass som t.ex. Karlskrona så funkar ingenting längre.
Det är KATASTROF!
DIF!
- minalman
Om bara Zabel kunnat förbereda laget bättre. Såg förstås inte matchen, men av vad jag läser här så inser jag att vi var oförberedda på att bli översköljda i början. Vi måste vara bättre förberedda när vi möter topplag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- diftobbe89
Så jävla vidrigt, innestolpen verkligen, sen tappar såklart Sam av alla puck och mål direkt!
Ändå skönt på nått sätt att bara släppa tankarna om kvalserien helt och hållet nu!
Ändå skönt på nått sätt att bara släppa tankarna om kvalserien helt och hållet nu!
Spela fult
Håller med dig till hundra procent.SirDIFalot skrev:Det känns verkligen uppgivet.
Var en del snack idag på forumet om att vi ska sikta in oss på PO och jag ändrar helt min uppfattning nu och inser samma sak.
- Jim Morrison
Äsch, det kommer att hjälpa föga nu. Vi har inte tillräckligt bra spelarmaterial. Börja tänka på nästa säsong nu. Kanske börja fundera på att ersätta Challe som faktiskt inte har haft en enda positiv säsong i en ledarroll. Spelar ingen roll om det varit som tränare eller sportchef...rikkard skrev:Dags att göra förändringar nu! Vi har kört fast. Ny coach. Bort med Lofqvist. In med en vinnarskalle i mål.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vill bara säga att när vi var i kvalserien så borde vi sopat banan med dom andra lagen, hockey är inte så logiskt, i en kvalserie kan vi nog hävda oss, men frågan är ju om vi tar oss dit???Jim Morrison skrev:Vi spelar bra sista perioden, men det räcker tyvärr inte. Karlskrona är mycket bättre än oss och jag har svårt att se hur vi ska klara oss i en kvalserie, där alla lag är lika bra som Karlskrona. Börja kolla spelare inför nästa säsong. Börja med ett nytt speltänk, nya idéer. Det gäller att börja tidigt så vi får ett riktigt bra lag.