RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin
- Ja-ke den andre
Re: RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin
20:40 här med på onsdag! Kommer bli grymt. Vore dock kul om JK gick ut med gemensam pub snart..
Jaaaa! Vafan bestäm någon bara, huvudsaken det finns öl där.Ja-ke den andre skrev:20:40 här med på onsdag! Kommer bli grymt. Vore dock kul om JK gick ut med gemensam pub snart..
Jag och brorsan blir väl bland dem första ner då,, åker 8.20 på onsdag
-
- Säsongskort: Ja
Snart dags. jag + 4 tar flyget redan imorgon. Om inte JK går ut med bar är nog Alexandersplatz det bästa alternativet.Ta första bästa bar, ser man andra blåränder är det bara att skrika in dom. Flaggor, halsdukar, pyro, ta med allt! Nu tar vi över Berlin!
Vi är 3 stycken som åker 1920 imorgon, syns i Berlin!
Blue Brigade STHLM A11 Hovet
Avundsjuk på er alla som ska dit. Ta över Berlin nu! NI ska synas överallt!
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Exakt sen kan vi ju alltid fortsätta skriva här om vi hittar nån pub osv, bra kan ju va om vi efter första dagen förhandlar till oss ett bra erbjudande på typ burgare och öl. De känns inte som att alla krögare skulle ha råd att tacka nej till det om vi är där i stor trupp dvs! Precis som någon sa ovan, ser ni blåränder, hänta in dom. Vi är galna o mentala. Ta med pyro till Tyskland är jag dock inte lika säker på att de är en bra idé...
LETS ALL DO THE CHIBSA
Det kommer komma upp något som jag förstått det. Dock så har de inte hittat någon specifik pub utan det kommer bli något pubtätt område.Hompa1891 skrev:Exakt sen kan vi ju alltid fortsätta skriva här om vi hittar nån pub osv, bra kan ju va om vi efter första dagen förhandlar till oss ett bra erbjudande på typ burgare och öl. De känns inte som att alla krögare skulle ha råd att tacka nej till det om vi är där i stor trupp dvs! Precis som någon sa ovan, ser ni blåränder, hänta in dom. Vi är galna o mentala. Ta med pyro till Tyskland är jag dock inte lika säker på att de är en bra idé...
Finns nog pyro att köpa där, så det är nog inga problem!
Re: Sv: RESA: Slutspel i European Trophy i Berlin
Tar min panzer.Hompa1891 skrev:Hur tar ni er till arlanda?

Flygbussen är rätt nice, 45 minuter. Halva priset jämfört med Arlanda Express.Hompa1891 skrev:Hur tar ni er till arlanda?
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
AEX eller bil!Hompa1891 skrev:Hur tar ni er till arlanda?
DIF!
Pendeln går väl till arlanda nu? Om man tar flygbuss, bör man förboka eller köper man på plats?
LETS ALL DO THE CHIBSA
-
Om du har månadskort är pendeln naturligtvis billigast, även om du måste betala 75 kr för att kliva av på Arlanda. Kan göras vid ankomst.
Du kan köpa biljett direkt på flygbussen. Inga kontanter dock, tror jag.
Jag kommer f.ö. att ha två biljetter över till första matchdagen, om nu någon mot förmodan åker ner utan. PM, i så fall.
Du kan köpa biljett direkt på flygbussen. Inga kontanter dock, tror jag.
Jag kommer f.ö. att ha två biljetter över till första matchdagen, om nu någon mot förmodan åker ner utan. PM, i så fall.