DIF1891DIF1989 skrev:Eller om vi alla möts vid Alexanderplatz finns ju The PUB berlin. 2 euro för en bärs och vad man kan se från bilderna verkar det ju helt okej?
Haha! Jag käkade lunch på deras "restaurang" i Prag för några år sedan. Det var seriöst den vidrigaste burgaren jag någonsin satt tänderna i. Öltappen var riktigt trög, det var kanske bara en tillfällighet men när vi ville byta bord så möttes vi av en totalt oförstående servitris som menade att "..it's working, okay?"
Vi lämnade hungriga och törstiga, men det kanske är andra bullar i Berlin, vad vet jag.
Någon som har en färskare siffra över hur många sålda biljetter på Djurgårdens sektioner? Över 300 blir det ju i alla fall vilket är sjukt imponerande.
Staten skrev:Någon som har en färskare siffra över hur många sålda biljetter på Djurgårdens sektioner? Över 300 blir det ju i alla fall vilket är sjukt imponerande.
Frågade jimmy här i veckan och fick svar:
Jimmy Peterson ?@petersonjimmy 12 Dec
Staten skrev:Någon som har en färskare siffra över hur många sålda biljetter på Djurgårdens sektioner? Över 300 blir det ju i alla fall vilket är sjukt imponerande.
Frågade jimmy här i veckan och fick svar:
Jimmy Peterson ?@petersonjimmy 12 Dec
@sthlm1891 Osäkert, ca 400-500 tippar jag på.
För jävla imponerande! Antar att de andra svenska lagen har max 50 pers med sig (om ens det).
Varje jul bygger man upp en alpstuga (original, dittransporterad från Tyrolen) och har After Ski med öl, Glühwein och livemusik. Brukar kunna bli rätt bra drag.
Kontrasten mellan den gamla alpstugan och det supermoderna Potsdamer Platz (liknar mest Dödsstjärnan) är rätt cool. Dessutom brukar man bygga upp en skidbacke där man kan åka traktordäck. Ett under att inte fler blir skadade egentligen.....
Är så otroligt taggad! På onsdag går flyget ner. Hoppas att alla är inställda på att stå upp och visa vad vi verkligen går för! Flaggor & halsdukar? :*