Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
vikt0r_DIF
Kontakt:

Fråga angående LHC - DIF 2/3

Inlägg av vikt0r_DIF »

Jag o en polare hade tänkt o gå på matchen men vi e från norrköping då :) men självkalrt e vi djurgårdare ! 8) Men om ni hade fått 500 biljetter kommer vi inte då in i klacken om vi betalar på plats ? :S Vore riktigt tråkigt faktiskt ! Snälla svara ! DIF Hockey <3
vikt0r_DIF
Kontakt:

Re: Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Inlägg av vikt0r_DIF »

Tjena ! Jag o en polare ( från Nkpg då!) Hade tänkt att gå på matchen men kan vi inte stå i klacken om vi inte köper biljetter på plats vid cloetta center ? :S Vore skittråkigt !

Svara Tack!
Rimo

Re: Linköping HC - Djurgårdens IF, 2/3 2007

Inlägg av Rimo »

vikt0r_DIF skrev:Tjena ! Jag o en polare ( från Nkpg då!) Hade tänkt att gå på matchen men kan vi inte stå i klacken om vi inte köper biljetter på plats vid cloetta center ? :S Vore skittråkigt !

Svara Tack!
Tjaba!

Ett alternativ är att du köper ståplatsbiljetter på F1 på ticnet.se. Du kommer då stå med alla andra djurgårdare på ståplatsen!

Kostar för övrigt inte mer än om du beställer biljett direkt på plats!
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Fråga angående LHC - DIF 2/3

Inlägg av Caveman »

vikt0r_DIF skrev:Jag o en polare hade tänkt o gå på matchen men vi e från norrköping då :) men självkalrt e vi djurgårdare ! 8) Men om ni hade fått 500 biljetter kommer vi inte då in i klacken om vi betalar på plats ? :S Vore riktigt tråkigt faktiskt ! Snälla svara ! DIF Hockey <3
Gå in på Järnkaminerna.nu, där finns all info om denna match så också vilka sektioner som gäller o.s.v
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

www.jarnkaminerna.nu

*** JK har fått loss 100 ståplatsbiljetter ytterliggare till Linköping-DIF!***

JK har då fått 600 ståplatsbiljetter.
Förutom det har ca 200 pers också köp biljetter själva via ticnet till ståplats och sittplats.

Det innebär att vi kommer bli minst 800 man sammanlagt på plats i Linköping - galet!

Info om när de extra 100 biljetterna finns till försäljning kommer inom kort på jk.nu
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Jag organiserar en sneresa med x2000 ner, sittplats och intercity hem.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Andy skrev:Jag organiserar en sneresa med x2000 ner, sittplats och intercity hem.
Tider, priser?
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

OBS!

Säcken fyller 50 år dagen efter matchen. Vi borde fira honom.
Banderoll med texten "Grattis Säcken" och 500 glada Djurgårdare som sjunger jag må han leva i i 5:e minuten (han hade tröjnummer 5) eller i 50 min. Detta är ett tips till JK.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Mindre än två veckor kvar till borta matchen mot Linköping. Då vi ska invadera Linköping med hundratals Djurgårdare. Se till att vara på plats!

* Nu redan klart att vi blir minst 800 man på plats!

* Första bussen är helt fylld. Nu fyller vi buss 2. 20 platser kvar!

* Tåget har 400 platser. FULLBOKAT!

* 50 matchbiljetter finns i butiken att köpa till de som åker på egen hand.

* Över 200 man har bokat biljett på egen hand via http://www.ticnet.se

INVADERA LINKÖPING - VI SKA TILL SLUTSPEL! :D
diffarn1

Inlägg av diffarn1 »

Kan man boka stå biljett på ticnet så man hamnar i klacken? jag bor ju här nere i Norrköping så jag kan ju inte köpa biljett i sthlm.
difaren

Inlägg av difaren »

diffarn1 skrev:Kan man boka stå biljett på ticnet så man hamnar i klacken? jag bor ju här nere i Norrköping så jag kan ju inte köpa biljett i sthlm.

Vårt råd till dig som är Landsort:

- Boka/köp biljett via Ticnet!

Vi uppmanar er - köp biljett på egen hand! Vi siktar på att bli hundratals utöver de 600 biljetter vi blivit tilldelade. Boka och köp då själv biljett via Ticnet.

- Det finns nu ståplatsbiljetter att köpa!

-Ståplats: Boka på Sektion F1 - biljettpris 95 kr.
-Sittplats: Boka då på sektionerna närmast F1.

Du köper biljetterna via Ticnet och väljer sedan att hämta ut plåtarna hos valfritt Ticnet-ombud eller få dom hemskickade. Nedan ser du en arenaskiss över Cloetta Center med vår ståplatssektion, vi står på Sektion F1 och många har även bokat sittplatsbiljett på Sektion G1.
[Här bokar du plåtarna på Ticnet]

Tips när ni bokar: Bokar ni för många biljetter i samma bokning kan det bli svårt att få på samma sektion/rad. Testa då istället att dela upp bokningen i omg, tex 5-5 eller 3-3-4, alternativt ring till ticnet för hjälp.
TICNET, telefon 0771-70 70 70

Maila sedan och bekräfta om ni boka/köpt biljett på egen hand!
Vi vill gärna att alla ni som väljer att boka biljetter mailar till oss och bekräftar antal biljetter och sektion. Det gör att vi får en bra översikt över hur många vi blir. Maila till red@jarnkaminerna.nu.

DIF-klacken står på F1. Närmaste sittplatssektioner är G1, R3 och H1.

SPRID ORDET - DJURGÅRDSFAMILJEN MOBILISERAR INVASION!

Kopierat från http://www.jarnkaminerna.se/nyheter.asp?id=3992 där det också finns bild över hur sektionerna ligger
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Caveman skrev:
Andy skrev:Jag organiserar en sneresa med x2000 ner, sittplats och intercity hem.
Tider, priser?
Som det ser ut nu går ett X2000 kl 16:20 från Centralen framme 17:58. Hem med X2000 (inte intercity som jag skrev tidigare) 21:54 framme 23:40.

Pris cirka 1000 SEK för tåget. Tillkommer matchbiljett och öl.
sthlm stolthet

Inlägg av sthlm stolthet »

Andy skrev:
Caveman skrev:
Tider, priser?
Som det ser ut nu går ett X2000 kl 16:20 från Centralen framme 17:58. Hem med X2000 (inte intercity som jag skrev tidigare) 21:54 framme 23:40.

Härligt med ännu ett tåg! Denna match ska vi invadera Linköping så se till att vara på plats spelare ingen roll om du åker bil, buss, tåg, cyklar eller går. Du ska vara på plats och ge DIF Hockey ett stöd dom förtjänar.

Stöd DIF Hockey - Mot slutspel! :)
DIF_forever

Inlägg av DIF_forever »

Jag har fått med mig farsan på den matchen, och just nu försöker jag få med mig ett gäng polare också men vad jag vet så blir vi minst 4 st i bilen :)
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

sthlm stolthet skrev:
Andy skrev:
Caveman skrev:
Tider, priser?

Härligt med ännu ett tåg! Denna match ska vi invadera Linköping så se till att vara på plats spelare ingen roll om du åker bil, buss, tåg, cyklar eller går. Du ska vara på plats och ge DIF Hockey ett stöd dom förtjänar.

Stöd DIF Hockey - Mot slutspel! :)
Vore kul om vi kunde fylla en egen vagn på dessa X2000 avgångar. Uppmanar alla Djurgårdare som ännu ej bokat resan att hänga med och boka in sig på denna X2000 avgång Skicka mig gärna ett PM när ni bokat så mailar jag JK en sammanställning.

Häng med till Linköping (och dra med alladjurgårdare du känner).

Hjälp gärna till att marknadsföra X2000 alternativet på forum etc.
Skriv svar