Nu har jag bokat in resa och matchbiljetter. Längtar tills jag får se Djurgården igen. Var ett tag sedan då man bor i Alingsås. Åker från Göteborg den 19/12 och kommer fram runt 12. Ska bo på Park Inn och jag har sett här på tråden att det är en del Djurgårdare som ska bo där, vilket är underbart. Har det bestämts någon plats som man kan träffas på innan avgång till arenan?
Spädan84 skrev:Nu har jag bokat in resa och matchbiljetter. Längtar tills jag får se Djurgården igen. Var ett tag sedan då man bor i Alingsås. Åker från Göteborg den 19/12 och kommer fram runt 12. Ska bo på Park Inn och jag har sett här på tråden att det är en del Djurgårdare som ska bo där, vilket är underbart. Har det bestämts någon plats som man kan träffas på innan avgång till arenan?
Kan det inte vara december nu!!
Det kommer drälla av folk runt Alexanderplatz.
(Synd att inte Tiergarten har några schyssta ställen, det skulle passat oss bra )
Högdalen skrev:Fortfarande ingen som vill bila ner och köpa juledricka på vägen hem?
Låter roligt och intressant.Vad skulle det kosta totalt tur och retur?
Krävs körkort?
Löst räknat ur huvudet så 220mil t/r utan färja så beroende på hur många man åker också men 3500 för en bil kanske. så 3 pers så landar det på samma som flyg ner