Vilka lag håller du på?
- Remy Lebeau
Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.
Tankte bredda mina vyer genom att kika pa DIF innebandy samt amerikansk fotboll (funderade ett tag starkt pa att vara med pa ett av deras "rookie camps" men det blev aldrig av) inom en snar framtid.
Tankte bredda mina vyer genom att kika pa DIF innebandy samt amerikansk fotboll (funderade ett tag starkt pa att vara med pa ett av deras "rookie camps" men det blev aldrig av) inom en snar framtid.
Lycka är att vara djurgårdare
Har du nån länk eller nån sparad bild på bandytröjorna?Rash skrev:Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.
Har själv lirat med DIF innebandy..
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Reeespekt!Kennholt skrev:Har du nån länk eller nån sparad bild på bandytröjorna?Rash skrev:Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.
Bilder
Hade man kunnat ersatta den gul-roda reklamen mitt pa brostet med en DIF-skold sa har man forenat det basta av tva varldar, fotbollens blarander och en stor skold som man har i hockeyn!
Lycka är att vara djurgårdare
Exakt! Har aldrig förstått poängen med att ha klubbmärket som en mindre fläck på sidan. Världens snyggaste sköld ska synas.Rash skrev:Reeespekt!Kennholt skrev:Har du nån länk eller nån sparad bild på bandytröjorna?Rash skrev:Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.
Bilder
Hade man kunnat ersatta den gul-roda reklamen mitt pa brostet med en DIF-skold sa har man forenat det basta av tva varldar, fotbollens blarander och en stor skold som man har i hockeyn!
Dessutom: Hur underbart är det inte att tröjnumren är blå och inte vita? Världsklass. Synd att dom inte har någon webbshop.

- DIFmanglarn
- Säsongskort: Ja
Finns bara ett lag jag älskar av hela mitt hjärta och det är Djurgår'n. Mest i fotboll och hockey men ska även försöka gå på lite handboll och bandy.
Dock så kan jag säga att jag sympatiserar med lite lag utomlands, exempelvis West Ham i PL (vafan, det är ju Steve Harris lag! Och Teddy spelar där!) och Kaiserslautern i Bundesliga 2 (hade en faster som bodde där i några år och kom hem med en mycket ball halsduk därifrån som present till mig). Så så är det!
Dock så kan jag säga att jag sympatiserar med lite lag utomlands, exempelvis West Ham i PL (vafan, det är ju Steve Harris lag! Och Teddy spelar där!) och Kaiserslautern i Bundesliga 2 (hade en faster som bodde där i några år och kom hem med en mycket ball halsduk därifrån som present till mig). Så så är det!