Vilka lag håller du på?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.

Vilka lag håller du på?

DIF i hockey, DIF i fotboll
68
72%
DIF i hockey, ett annat svenskt lag i fotboll
5
5%
DIF i hockey, struntar i fotboll
19
20%
Håller inte på DIF i hockey
3
3%

Antal röster: 95

Användarvisningsbild
Doyle
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Doyle »

Självklart DIF i både fotboll o hockey och snart gott folk är vi ikapp i portföljsporten bandy, konkursboet Hammarby har snart lämnat tronen i Stockholm :twisted:
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Även om jag inte är något direkt fan av allsvenskan så håller jag stor koll på DIF där med. DIF i alla sporter, oavsett.
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.

Tankte bredda mina vyer genom att kika pa DIF innebandy samt amerikansk fotboll (funderade ett tag starkt pa att vara med pa ett av deras "rookie camps" men det blev aldrig av) inom en snar framtid.
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
Kennholt

Inlägg av Kennholt »

Rash skrev:Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.

Tankte bredda mina vyer genom att kika pa DIF innebandy samt amerikansk fotboll (funderade ett tag starkt pa att vara med pa ett av deras "rookie camps" men det blev aldrig av) inom en snar framtid.
Har du nån länk eller nån sparad bild på bandytröjorna?
Har själv lirat med DIF innebandy..
Kylskåp kylskåp, tegelsten tegelsten!
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Kennholt skrev:
Rash skrev:Det borjade med hockey, fortsatte med fotboll...och det ar val dom sporterna jag sett DIF i eftersom det ar de sporter har tycker ar intressanta. Har svart for bandy, men dom har ju grymt snygga trojor.

Reeespekt!
Bilder

Hade man kunnat ersatta den gul-roda reklamen mitt pa brostet med en DIF-skold sa har man forenat det basta av tva varldar, fotbollens blarander och en stor skold som man har i hockeyn!
Lycka är att vara djurgårdare
JA

Inlägg av JA »

Rash skrev:
Kennholt skrev:

Reeespekt!
Bilder

Hade man kunnat ersatta den gul-roda reklamen mitt pa brostet med en DIF-skold sa har man forenat det basta av tva varldar, fotbollens blarander och en stor skold som man har i hockeyn!
Exakt! Har aldrig förstått poängen med att ha klubbmärket som en mindre fläck på sidan. Världens snyggaste sköld ska synas.

Dessutom: Hur underbart är det inte att tröjnumren är blå och inte vita? Världsklass. Synd att dom inte har någon webbshop. :wink:
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Antingen håller man på Djurgår´n - BARA Djurgår´n, eller så är man bara en pseudo- och kvasi-Djurgårdare.

Alltid Djurgår´n - BARA DJURGÅR´N
Användarvisningsbild
DIFmanglarn

Inlägg av DIFmanglarn »

Finns bara ett lag jag älskar av hela mitt hjärta och det är Djurgår'n. Mest i fotboll och hockey men ska även försöka gå på lite handboll och bandy.

Dock så kan jag säga att jag sympatiserar med lite lag utomlands, exempelvis West Ham i PL (vafan, det är ju Steve Harris lag! Och Teddy spelar där!) och Kaiserslautern i Bundesliga 2 (hade en faster som bodde där i några år och kom hem med en mycket ball halsduk därifrån som present till mig). Så så är det!
Papegojan

Inlägg av Papegojan »

Djurgår´n FTW! i alla sporter!
Skriv svar