Behöver vi vara oroliga att Linkan lämnar?
Behöver vi vara oroliga att Linkan lämnar?
Att Bremberg är en klasspelare vet vi ju självklart redan om men har "övriga världen" märkt det med nu? Visst han har kontrakt men är det möjligt att han lämnar oss om han skulle få chansen? Vill inte ens tänka på vad det skulle innebära för oss.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Remy Lebeau
Håller med Linkan lämnar oss aldrig.Remy Lebeau skrev:Inte en chans att Linkan lämnar. Han kommer avsluta sin karriär i DIF.
Har sa även i en intervju förut att han inte kommer flytta, utan avslutar karriären i DIF.
Linkan hoppas jag kunnas hyllas för det han gjort för oss.
Han är den enda orsaken att vi spelar i elitserien nu.
Jag skulle kunna offra min högra hand för att han ska stanna kvar i vårat kära DIF.
Trevlig helg sup och svälj

Ge dig!!! Visst linkan är våran bästa spelare men inte är det tack vare han som har sett till att vi är kvar i ES, det är väl för fan hela laget. Han gör inte allt men han gör mycket. Överdriv inte så mycket. Utan dom andra runt om kring han så hade vi inte spelat i Elitserien.X3M skrev:Håller med Linkan lämnar oss aldrig.Remy Lebeau skrev:Inte en chans att Linkan lämnar. Han kommer avsluta sin karriär i DIF.
Har sa även i en intervju förut att han inte kommer flytta, utan avslutar karriären i DIF.
Linkan hoppas jag kunnas hyllas för det han gjort för oss.
Han är den enda orsaken att vi spelar i elitserien nu.
Jag skulle kunna offra min högra hand för att han ska stanna kvar i vårat kära DIF.
Trevlig helg sup och svälj
Ingen risk att han gar till en annan ES klubb med tanke sejouren i Malmo. Pengar borde han val ha en del av efter Schweiz vandan.
Med tanke pa vad Linkan har for efternamn idag sa ar det nog snarare regeringen som bestammer om det blir ngt flyttlass eller ej
Hawk, givetvis ar ingen storre an laget. Men med tanke pa var vi ligger i tabellen sa ar det grymt starkt av Linkan att leda poangligan i ES.
Dessutom producerar han ju i landslaget ocksa.
Far han bara vara frisk och hel resten av sasongen sa undviker vi definitvt kvalserien!
Med tanke pa vad Linkan har for efternamn idag sa ar det nog snarare regeringen som bestammer om det blir ngt flyttlass eller ej

Hawk, givetvis ar ingen storre an laget. Men med tanke pa var vi ligger i tabellen sa ar det grymt starkt av Linkan att leda poangligan i ES.
Far han bara vara frisk och hel resten av sasongen sa undviker vi definitvt kvalserien!
Lycka är att vara djurgårdare
Vad menar du med REGERINGEN?????Rash skrev:Ingen risk att han gar till en annan ES klubb med tanke sejouren i Malmo. Pengar borde han val ha en del av efter Schweiz vandan.
Med tanke pa vad Linkan har for efternamn idag sa ar det nog snarare regeringen som bestammer om det blir ngt flyttlass eller ej![]()
- Emil Svelander
Så man kan inte kalla folk för det dom egentligen heter, bara för att smeknamnet är nostalgiskt?Bautabröl skrev:De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.
Linkan är LINKAN och inget annat...
Sjunger avgå Johnny...
- Remy Lebeau
Det är bara att strunta i vad Bautabröl skriver. Majoriteten av hans inlägg har han tagit från någon annan och postat upp.Emil svelander skrev:Så man kan inte kalla folk för det dom egentligen heter, bara för att smeknamnet är nostalgiskt?Bautabröl skrev:De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.
Dessutom är Bautabröl max 13-14 år, så.
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-02-10 23:42:49, redigerad totalt 1 gånger.
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Precis. "Linkan" valde själv att ta namnet Bremberg och då tror jag säkert att han uppskattar om någon kallar honom det han heter. Sen har man ju ändå smeknamn på de allra flesta spelarna faktiskt. Bengan, Fimpen, Ölve, Otto, Falken, Ferna osv osv.Emil svelander skrev:Så man kan inte kalla folk för det dom egentligen heter, bara för att smeknamnet är nostalgiskt?Bautabröl skrev:De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.