Behöver vi vara oroliga att Linkan lämnar?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
espen21

Behöver vi vara oroliga att Linkan lämnar?

Inlägg av espen21 »

Att Bremberg är en klasspelare vet vi ju självklart redan om men har "övriga världen" märkt det med nu? Visst han har kontrakt men är det möjligt att han lämnar oss om han skulle få chansen? Vill inte ens tänka på vad det skulle innebära för oss.
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Fanns väl en tråd om detta tidigare?

Jag personligen tror att Linkan kommer stanna så länge DIF vill ha honom kvar. Han har redan provat på proffslivet i Schweiz t.ex. och till NHL kommer han inte.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Linkan lämnar oss inte, det är jag säker på. Han lirar med oss minst 9 år till. :D 33 nu har jag för mig, tror han lägger av när han är 42-43.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Inte en chans att Linkan lämnar. Han kommer avsluta sin karriär i DIF.

Har sa även i en intervju förut att han inte kommer flytta, utan avslutar karriären i DIF.
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Remy Lebeau skrev:Inte en chans att Linkan lämnar. Han kommer avsluta sin karriär i DIF.

Har sa även i en intervju förut att han inte kommer flytta, utan avslutar karriären i DIF.
Håller med Linkan lämnar oss aldrig.
Linkan hoppas jag kunnas hyllas för det han gjort för oss.

Han är den enda orsaken att vi spelar i elitserien nu.

Jag skulle kunna offra min högra hand för att han ska stanna kvar i vårat kära DIF.

Trevlig helg sup och svälj :)
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

X3M skrev:
Remy Lebeau skrev:Inte en chans att Linkan lämnar. Han kommer avsluta sin karriär i DIF.

Håller med Linkan lämnar oss aldrig.
Linkan hoppas jag kunnas hyllas för det han gjort för oss.

Han är den enda orsaken att vi spelar i elitserien nu.

Jag skulle kunna offra min högra hand för att han ska stanna kvar i vårat kära DIF.

Trevlig helg sup och svälj :)
Ge dig!!! Visst linkan är våran bästa spelare men inte är det tack vare han som har sett till att vi är kvar i ES, det är väl för fan hela laget. Han gör inte allt men han gör mycket. Överdriv inte så mycket. Utan dom andra runt om kring han så hade vi inte spelat i Elitserien.
örjan

Inlägg av örjan »

Men det är ju ren fakta utan Linkans insatser och poängskör i år, hade vi legat sist. Inget snack om saken, hur kan man ifrågasätta det? Dessutom känner jag mig inte alls säker på att Linkan stannar, pengarna som proffs lockar väl alltid
JJ
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Övertygad om att Linkan stannar!
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Ingen risk att han gar till en annan ES klubb med tanke sejouren i Malmo. Pengar borde han val ha en del av efter Schweiz vandan.

Med tanke pa vad Linkan har for efternamn idag sa ar det nog snarare regeringen som bestammer om det blir ngt flyttlass eller ej :wink:

Hawk, givetvis ar ingen storre an laget. Men med tanke pa var vi ligger i tabellen sa ar det grymt starkt av Linkan att leda poangligan i ES.
Dessutom producerar han ju i landslaget ocksa.
Far han bara vara frisk och hel resten av sasongen sa undviker vi definitvt kvalserien!
Lycka är att vara djurgårdare
örjan

Inlägg av örjan »

Rash skrev:Ingen risk att han gar till en annan ES klubb med tanke sejouren i Malmo. Pengar borde han val ha en del av efter Schweiz vandan.

Med tanke pa vad Linkan har for efternamn idag sa ar det nog snarare regeringen som bestammer om det blir ngt flyttlass eller ej :wink:

Hawk, givetvis ar ingen storre an laget. Men med tanke pa var vi ligger i tabellen sa ar det grymt starkt av Linkan att leda poangligan i ES.
Dessutom producerar han ju i landslaget ocksa.
Far han bara vara frisk och hel resten av sasongen sa undviker vi definitvt kvalserien!
Vad menar du med REGERINGEN?????
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.

Linkan är LINKAN och inget annat...
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Bautabröl skrev:De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.

Så man kan inte kalla folk för det dom egentligen heter, bara för att smeknamnet är nostalgiskt?
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Emil svelander skrev:
Bautabröl skrev:De som kallar Linkan för Bremberg har inte varit med så länge.Själv hade man förmånen att göra värnplikten i Stockholm 1990 och hade då förmånen att få se honom i aktion. Redan då såg man att Linkan var speciell.

Så man kan inte kalla folk för det dom egentligen heter, bara för att smeknamnet är nostalgiskt?
Det är bara att strunta i vad Bautabröl skriver. Majoriteten av hans inlägg har han tagit från någon annan och postat upp.

Dessutom är Bautabröl max 13-14 år, så.
Senast redigerad av Remy Lebeau den 2007-02-10 23:42:49, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Emil svelander skrev:

Precis. "Linkan" valde själv att ta namnet Bremberg och då tror jag säkert att han uppskattar om någon kallar honom det han heter. Sen har man ju ändå smeknamn på de allra flesta spelarna faktiskt. Bengan, Fimpen, Ölve, Otto, Falken, Ferna osv osv.
Användarvisningsbild
Rash
Kontakt:

Inlägg av Rash »

örjan skrev: Vad menar du med REGERINGEN?????
Du e inte sa gammal va? Mitt tips till dig...hall dig borta fran eh...politiken sa lange det gar :wink:
Lycka är att vara djurgårdare
Skriv svar