Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Re: Matcher på TV - Hockeyallsvenskan
Otto! Otto tror jag också kommer bli en klockren expert, han liksom Jocke är så grymt intelligenta. Längtar tills den dag älskade Otto blir kommentator hos Cmore (vi ska spela i Elitserien då). Om vi inte gör det så tänker jag kolla på böndernas hockeybockey bara för att höra denna kloka man analysera matchen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det tror jag också, ytterligare ett exempel på en analytisk person som passar som expert.Axel_K skrev:Otto! Otto tror jag också kommer bli en klockren expert, han liksom Jocke är så grymt intelligenta. Längtar tills den dag älskade Otto blir kommentator hos Cmore (vi ska spela i Elitserien då). Om vi inte gör det så tänker jag kolla på böndernas hockeybockey bara för att höra denna kloka man analysera matchen.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det värsta med just Håkan Södergren som kommentator är hans "Va" efter varje mening. Jag kan inte lyssna på honom tyvärr. Brukar köra utan ljud när han kommenterar. Han har i övrigt rätt OK analyser tycker jag dock, om man nu orkar bortse från hans "Va" hela tiden. Bläh.
Annars finns det ju otal exempel på kommentatorer med ett förflutet i DIF som verkligen upplevs som "Anti-Djurgården", förutom Södergren så är ju Arto Blomsten och Thomas Johansson klockrena exempel. Tror precis som Arkju att de är livrädda att bli stämplade som supporters till klubben snarare än något annat. Men blir liksom tvärfel...
Annars finns det ju otal exempel på kommentatorer med ett förflutet i DIF som verkligen upplevs som "Anti-Djurgården", förutom Södergren så är ju Arto Blomsten och Thomas Johansson klockrena exempel. Tror precis som Arkju att de är livrädda att bli stämplade som supporters till klubben snarare än något annat. Men blir liksom tvärfel...
Men en som däremot aldrig kan slutta att hissa DIF är ju Leffe Strömberg.
Jag tror på allvar att han är vår största supporter.
Tyvärr blir det till överdrift och ingenting som laget gör är något annat än ren genialitet.
Tyvärr blir det till överdrift och ingenting som laget gör är något annat än ren genialitet.
- SirDIFalot
Haha, satan vad Leffe hyllade Åberg och Sörensen ifjol.crike skrev:Men en som däremot aldrig kan slutta att hissa DIF är ju Leffe Strömberg.
Expert.
- -daniel-
Ja Strumpan är ju lite tvärtom. Tror alltid sen alla hans år i SSK haft en sanslöst stor respekt för Djurgården som klubb.
-
Sitter också i soffan och retar upp mig på alla "va"-daniel- skrev:Det värsta med just Håkan Södergren som kommentator är hans "Va" efter varje mening. Jag kan inte lyssna på honom tyvärr. Brukar köra utan ljud när han kommenterar. Han har i övrigt rätt OK analyser tycker jag dock, om man nu orkar bortse från hans "Va" hela tiden. Bläh.
En som jag gillade var Roger (FBK) Johansson som körde PPV matcher på Canal+. Arto är kanon.
- diftobbe89
Sändningsschema några omgångar framåt, inte mycket DIF på Viasat att konstatera.
http://www.hockeyallsvenskan.se/spelschema-13-14
http://www.hockeyallsvenskan.se/spelschema-13-14
Spela fult
Vi har ju haft så sjukt mycket på Viasat denna säsong så det var väl dags nu. Tyvärr 2 st HA-Play och det är inte skoj, men man kommer sitta där, betalt och klart och svära lite över kvalitén ändå 

New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
-
Är kort sagt rörigt och dyrt med dessa olika delar som sänder.seppuko skrev:Vi har ju haft så sjukt mycket på Viasat denna säsong så det var väl dags nu. Tyvärr 2 st HA-Play och det är inte skoj, men man kommer sitta där, betalt och klart och svära lite över kvalitén ändå
Skule mkt hellre ha sett att det endast var en som sänder i stället för dessa wannabees som leker TV
Skickas från min iPhone via Tapatalk
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Synd att den enda Viasatmatchen var på hemmaplan. Det är ju bortamatcherna man vill ha på Viasat.
Avskaffa tre mot tre.
Man får ju hoppas att Viasat går in och köper upp hela rättigheterna snarast. Annars fortsätter det såhär ett tag till. Dock, var inte längesedan alls det inte var många matcher alls som sändes, så man ska ju vara glad för det lilla åtminstone.S. Skuggan skrev:Är kort sagt rörigt och dyrt med dessa olika delar som sänder.seppuko skrev:Vi har ju haft så sjukt mycket på Viasat denna säsong så det var väl dags nu. Tyvärr 2 st HA-Play och det är inte skoj, men man kommer sitta där, betalt och klart och svära lite över kvalitén ändå
Skule mkt hellre ha sett att det endast var en som sänder i stället för dessa wannabees som leker TV
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
Viasat har totala rättigheterna men cherrypickar matcher med publikintresse - vilket inte är överdrivet många i den här skitserien... Med raka omgångar på slutet där vi faktiskt möter svagare motstånd så blir det så här.seppuko skrev:Man får ju hoppas att Viasat går in och köper upp hela rättigheterna snarast. Annars fortsätter det såhär ett tag till. Dock, var inte längesedan alls det inte var många matcher alls som sändes, så man ska ju vara glad för det lilla åtminstone.S. Skuggan skrev:Är kort sagt rörigt och dyrt med dessa olika delar som sänder.seppuko skrev:Vi har ju haft så sjukt mycket på Viasat denna säsong så det var väl dags nu. Tyvärr 2 st HA-Play och det är inte skoj, men man kommer sitta där, betalt och klart och svära lite över kvalitén ändå
Säg vad man vill om alternativen så är de bättre än inget.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Viasat har totala rättigheterna men cherrypickar matcher med publikintresse - vilket inte är överdrivet många i den här skitserien... Med raka omgångar på slutet där vi faktiskt möter svagare motstånd så blir det så här.seppuko skrev:Man får ju hoppas att Viasat går in och köper upp hela rättigheterna snarast. Annars fortsätter det såhär ett tag till. Dock, var inte längesedan alls det inte var många matcher alls som sändes, så man ska ju vara glad för det lilla åtminstone.S. Skuggan skrev:Är kort sagt rörigt och dyrt med dessa olika delar som sänder.seppuko skrev:Vi har ju haft så sjukt mycket på Viasat denna säsong så det var väl dags nu. Tyvärr 2 st HA-Play och det är inte skoj, men man kommer sitta där, betalt och klart och svära lite över kvalitén ändå
Säg vad man vill om alternativen så är de bättre än inget.
Sent from my iPhone using Tapatalk