Var det inte du som förespråkade intelligenta sånger, är de ovan det tycker du själv då?Viktory skrev:-daniel- skrev:Handlar inte om det, snarare om att man alltid i Sverige skall gå efter strikta normer som alla "accepterar" och sväljer. Allt måste vara rumsrent. Gärna tysta ner sånt som kan sticka i ögonen på folk. Helst med ren och skär censur.Stentuff skrev:Men herregud. Har man alltså så låg tankeverksamhet att man inte kan komma på ett enda bättre sätt att håna en motståndare i en hockeymatch än att spela på att dem kommer från ett annat land? Kom igen. Vi kan så mycket bättre.-daniel- skrev:Men herregud. Varför skall allt i Sverige vara så fruktansvärt politiskt korrekt jämnt? Jag kräks.Stentuff skrev:Tycker fortfarande inte om den. Alls.
Glömde förresten: Men herregud!
Jag kängade en gnagare så gnagarn börja blöda
Springer runt i Solna centrum med min balle utanför
Död och hat åt aik
...fick en massa smällar så ben och tänder rök
Vi bara undrar - vem knullar hon nu?
HALLÅ PEDOFILEN
----
Antingen lever du -daniel- i en helt fantastisk konspirationsteori om censur eller så är det just rasistiska ramsor du vill kämpa för på läktarna.
Allt som ens berör ämnet "ras" skall enligt någon helt obegriplig princip förbjudas i Sverige. Så har det alltid varit och så kommer det alltid fortsätta vara. Tror helt enkelt det är just den faktorn som gör att det här landet mer och mer börjar få en kultur med väldigt många högerextrema. Det tystas ner och folk vägrar ta debatten.
Så FJANTIGT att ens ha synpunkter på en helt oskyldig sång (som pulver skriver ovan; förstår man inte den briljanta humorn i sången ovan så har man just det, ingen humor) när man tydligen tycker det är helt OK att sjunga om att känga folk till höger och vänster.