Hyllningstråd till Falk
-
Hyllningstråd till Falk
Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.
Snarare gör han oftast ett kanonjobb men får sällan sola sig i glansen runt Bremberg, Hörnqvist och Ölvestad (som självklart förtjänar sitt beröm mer än väl).
En RIKTIGT viktig spelare som förutom sina alltid lika stabila insatser även täcker upp i alla positioner vid skador, som back, center eller forward.
Ovärdelig spelare som vi ska uppskatta mer än vad vi kanske gör?
Respect!
Snarare gör han oftast ett kanonjobb men får sällan sola sig i glansen runt Bremberg, Hörnqvist och Ölvestad (som självklart förtjänar sitt beröm mer än väl).
En RIKTIGT viktig spelare som förutom sina alltid lika stabila insatser även täcker upp i alla positioner vid skador, som back, center eller forward.
Respect!
Nu tycker jag nog att du tar i så du spricker. Visst är Falk en duktig hockeyspelare och en viktig kugge i laget, men att han aldrig ska ha gjort en dålig match är väl ändå att ta i !?
Jag tycker att Falk ,kanske med ålderns rätt, blivit alltmer seg på rören och jag vidhåller dessutom att hans passningsspel har försämrats avsevärt under årens lopp..
Nåväl. Respekt ska definitivt denna trotjänare ha och visst är hans "papparoll" väldigt viktig för de lite yngre spelarna och för hela truppen. Om detta råder det ,inget som helst, tvivel..
Jag tycker att Falk ,kanske med ålderns rätt, blivit alltmer seg på rören och jag vidhåller dessutom att hans passningsspel har försämrats avsevärt under årens lopp..
Nåväl. Respekt ska definitivt denna trotjänare ha och visst är hans "papparoll" väldigt viktig för de lite yngre spelarna och för hela truppen. Om detta råder det ,inget som helst, tvivel..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Re: Hyllningstråd till Falk
Håller absolut med!!!fd skuggan skrev:Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.
Respect!
De som inte kan hockey ser bara de spelare som producerar poäng och hyllar dessa. Vi som kan mer om ishockey ser andra kvaliteter också som ett vanligt öga inte uppfattar.
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Hyllningstråd till Falk
Word!fd skuggan skrev:Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.
Respect!
-
- Säsongskort: Ja
Helt rätt i allt! Naturligtvis gillar vi Falk men det är löjligt att påstå att han är nån som aldrig gör en dålig match. Det är inget annat än fakta att han inte håller i närheten av sin forna kapaciet men visst håller jag med om att han varit pigg i en del matcher och gör ett stabilt lagarbete. Men att hylla han som en gud eller likannde blir lite väl va?chribba skrev:Nu tycker jag nog att du tar i så du spricker. Visst är Falk en duktig hockeyspelare och en viktig kugge i laget, men att han aldrig ska ha gjort en dålig match är väl ändå att ta i !?
Jag tycker faktiskt den här tråden är sjukt konstig.. Tycker ärligt talat att Falk är den som drar ner andra kedjan!!
In med Ottosson eller Morten ASK, för bägge är flera gånger bättre än Falken!!
En gång var han kung, men nu är han kass!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Sjukt konstigt inlägg. För ett par säsonger sen va han rätt kass, men nu är han om inte kung i varje fall väldigt viktig för laget. Gör sin bästa säsong på flera år med ett mer vårdat spel. Dessutom spelar han väldigt uppoffrande. Samma sak kan sägas om Ottosson. Båda två spelar med en otrolig energi.Leif skrev:Jag tycker faktiskt den här tråden är sjukt konstig.. Tycker ärligt talat att Falk är den som drar ner andra kedjan!!
- Jack Daniel
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem