Hyllningstråd till Falk

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
fd skuggan

Hyllningstråd till Falk

Inlägg av fd skuggan »

Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.
Snarare gör han oftast ett kanonjobb men får sällan sola sig i glansen runt Bremberg, Hörnqvist och Ölvestad (som självklart förtjänar sitt beröm mer än väl).

En RIKTIGT viktig spelare som förutom sina alltid lika stabila insatser även täcker upp i alla positioner vid skador, som back, center eller forward.
Ovärdelig spelare som vi ska uppskatta mer än vad vi kanske gör?

Respect!
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

Nu tycker jag nog att du tar i så du spricker. Visst är Falk en duktig hockeyspelare och en viktig kugge i laget, men att han aldrig ska ha gjort en dålig match är väl ändå att ta i !?
Jag tycker att Falk ,kanske med ålderns rätt, blivit alltmer seg på rören och jag vidhåller dessutom att hans passningsspel har försämrats avsevärt under årens lopp..

Nåväl. Respekt ska definitivt denna trotjänare ha och visst är hans "papparoll" väldigt viktig för de lite yngre spelarna och för hela truppen. Om detta råder det ,inget som helst, tvivel..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Re: Hyllningstråd till Falk

Inlägg av Bautabröl »

fd skuggan skrev:Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.
Snarare gör han oftast ett kanonjobb men får sällan sola sig i glansen runt Bremberg, Hörnqvist och Ölvestad (som självklart förtjänar sitt beröm mer än väl).

En RIKTIGT viktig spelare som förutom sina alltid lika stabila insatser även täcker upp i alla positioner vid skador, som back, center eller forward.

Respect!
Håller absolut med!!!

De som inte kan hockey ser bara de spelare som producerar poäng och hyllar dessa. Vi som kan mer om ishockey ser andra kvaliteter också som ett vanligt öga inte uppfattar.
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Hyllningstråd till Falk

Inlägg av Andy »

fd skuggan skrev:Dags att uppskatta Niclas Falk som ALDRIG gör en dålig match.

Respect!
Word!
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Bara att ha en av ES bästa tekare i laget är ovärderligt. Speciellt nu i slutet när matcherna betyder allt.
Blue Brigade Sthlm
nutarvidom

Inlägg av nutarvidom »

Jag tycker Falk gör sin bästa säsong på länge. Han har sett ovanligt pigg ut på rören hela året. Mycket stabil och pålitlig spelare som jag hoppas kan göra ett par år till i laget.
espen21

Inlägg av espen21 »

chribba skrev:Nu tycker jag nog att du tar i så du spricker. Visst är Falk en duktig hockeyspelare och en viktig kugge i laget, men att han aldrig ska ha gjort en dålig match är väl ändå att ta i !?
Jag tycker att Falk ,kanske med ålderns rätt, blivit alltmer seg på rören och jag vidhåller dessutom att hans passningsspel har försämrats avsevärt under årens lopp..

Nåväl. Respekt ska definitivt denna trotjänare ha och visst är hans "papparoll" väldigt viktig för de lite yngre spelarna och för hela truppen. Om detta råder det ,inget som helst, tvivel..
Helt rätt i allt! Naturligtvis gillar vi Falk men det är löjligt att påstå att han är nån som aldrig gör en dålig match. Det är inget annat än fakta att han inte håller i närheten av sin forna kapaciet men visst håller jag med om att han varit pigg i en del matcher och gör ett stabilt lagarbete. Men att hylla han som en gud eller likannde blir lite väl va?
Leif

Inlägg av Leif »

Jag tycker faktiskt den här tråden är sjukt konstig.. Tycker ärligt talat att Falk är den som drar ner andra kedjan!!

In med Ottosson eller Morten ASK, för bägge är flera gånger bättre än Falken!!

En gång var han kung, men nu är han kass!
Är ett stort fan av Dragan sedan tiden i Södertälje.. Han är den största talangen som kommit ur föreningen.. Stämmer allt för den killen blir han omöjlig nästa år..
DIF är laget i mitt hjärta så nu jublar jag!!
Affse

Inlägg av Affse »

Leif skrev:Jag tycker faktiskt den här tråden är sjukt konstig.. Tycker ärligt talat att Falk är den som drar ner andra kedjan!!

In med Ottosson eller Morten ASK, för bägge är flera gånger bättre än Falken!!

En gång var han kung, men nu är han kass!
Sjukt konstigt inlägg. För ett par säsonger sen va han rätt kass, men nu är han om inte kung i varje fall väldigt viktig för laget. Gör sin bästa säsong på flera år med ett mer vårdat spel. Dessutom spelar han väldigt uppoffrande. Samma sak kan sägas om Ottosson. Båda två spelar med en otrolig energi.
Användarvisningsbild
mforce

Inlägg av mforce »

Idag hyllar vi Falken! Han gör en bra säsong när vi behöver hans defensiva kvaliteter som bäst. I vilken match var det han gjorde det där grymma solomålet, föresten?
Dessutom fyller Falk och Mforce år idag! :D
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Falken är en skön kille med hjärtat på rätta stället. En lojal kämpe som är hyfsat jämn i sitt spel.

Förra säsongen såg jag knappt alls men den här har jag iaf reagerat på att han inte är lika grymt bra på att teka som förr om åren. Han vann ju varenda tekning då?

D.I.F.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Niklas fyller år idag föressten så ett stort Grattis. Hipp hipp hurrraaaa
Användarvisningsbild
Jack Daniel

Inlägg av Jack Daniel »

Grattis Falken! 8)
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Synd bara för honom att han fick kliva av isen på sin födelsedag.
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Emil svelander skrev:Synd bara för honom att han fick kliva av isen på sin födelsedag.
Vad hände?
Skriv svar