DIF kommer att få all biljett info med paket från Eisbären.
Kör hårt och hoppas det kommer många supportrar till Berlin.
/Kulon
Gött!!
Tackar för infon! Hoppas det går att beställa biljetterna genom DIF också eller något liknande.
Då får man helt enkelt bara vänta med andra ord.
"Vi undersöker just nu biljetthanteringen för European Trophy-slutspelet Red Bulls Salute i Berlin i december. Inom kort hoppas vi veta vet mer om hur försäljningen går till och om vi kan förenkla för er supportrar genom att själva sälja biljetterna."
Förhoppningsvis kommer man kunna beställa plåtar på difhockey.se, det hade varit jävligt smidigt.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Tack för svaren, alla dessa tre visar flyg med airberlin. Dom känns ju ändå seriösare än "Mrsupersavertravel" osv.
Någon som har erfarenheter ifrån airberlin?
Bara jag som tvekar inför att flyga? Då jag har familj och små barn skulle det inte vara så kul om flyget av någon anledning blir inställt eller kraftigt försenat från Berlin och hem, och man kan ju inte påverka det. Så överväger att ta bilen ner, gjort det förr, eller om JK kirrar buss? Vet inte om dom har något sådant på gång dock.
Högdalen skrev:Bara jag som tvekar inför att flyga? Då jag har familj och små barn skulle det inte vara så kul om flyget av någon anledning blir inställt eller kraftigt försenat från Berlin och hem, och man kan ju inte påverka det. Så överväger att ta bilen ner, gjort det förr, eller om JK kirrar buss? Vet inte om dom har något sådant på gång dock.
Ta med dig fru och barn istället! Mycket julshopping i Berlin utlovas
MarcusDaze skrev:Tack för svaren, alla dessa tre visar flyg med airberlin. Dom känns ju ändå seriösare än "Mrsupersavertravel" osv.
Någon som har erfarenheter ifrån airberlin?
Flög med Air Berlin i somras. Ganska ok flygbolag men fortfarande bättre än Ryanair. Tyvärr trånga säten. Men med lite öl i kroppen så flyter allt på å man behöver inte klaga
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.